ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 فروردين 1399     |     کد : 192034

استاندار آذربایجان شرقی:

امکانات آذربایجان شرقی در حالت آماده‌باش برای مقابله با کرونا است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام امکانات استان در حالت آماده‌باش برای مبارزه با شیوع بیشتر کروناست گفت: دستگاه‌های مسئول اقدامات خوبی انجام داده اند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام امکانات استان در حالت آماده‌باش برای مبارزه با شیوع بیشتر کروناست گفت: دستگاه‌های مسئول اقدامات خوبی انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا با حضور معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تمام دست‌اندرکاران مبارزه با شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در قالب غربال‌گری سلامت، به خوبی در استان اجرا شد و تاکنون ۹۶ درصد از جمعیت استان تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

وی افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به دنبال آن، فاصله‌گذاری هوشمند نیز طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در استان اجرا شد و حتی قبل از اجرای این طرح‌ها، اقداماتی برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا در استان آغاز شده بود.

رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، روند افزایشی بیماران کرونا در روزهای اخیر را ناشی از افزایش تست‌های انجام‌شده و شناسایی افراد دارای علائم در طرح غربال‌گری دانست و افزود: بخشی از این موضوع نیز به روند صعودی شیوع ویروس کرونا برمی‌گردد که لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی را بیش از پیش یادآوری می‌کند.

وی با بیان اینکه امکانات استان برای مبارزه با کرونا در حالت آماده‌باش است، افزود: امروز علاوه بر امکانات درمانی مناسب در استان، تعدادی بیمارستان صحرایی و مراکز نقاهتگاهی با همکاری نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی آماده شده است که در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

پورمحمدی با اشاره به سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: با تأکید این ستاد، بحث قرنطینه و ایزولاسیون بیماران به طور جدی در استان دنبال می‌شود تا شاهد کاهش دامنه شیوع بیماری باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه به آخرین اقدامات انجام شده در استان با محوریت "اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند" اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح تا پایان فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی ادامه دارد.

علیار راستگو ادامه داد: هرگونه تصمیم بعدی پس از برگزاری جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم استان خواهد رسید.


نوشته شده در   پنجشنبه 28 فروردين 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode