ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 فروردين 1399     |     کد : 191689

امام جمعه تبریز:

تهدیدها را در سال جدید به فرصت تبدیل کنیم

امام جمعه تبریز گفت: تهدیدهای دشمنان را در سال جدید با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری از تجربیات سال ۹۸، حضور نمایندگان در مجلس و تلاش دولتمردان به فرصت تبدیل کنیم.

 امام جمعه تبریز گفت: تهدیدهای دشمنان را در سال جدید با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری از تجربیات سال ۹۸، حضور نمایندگان در مجلس و تلاش دولتمردان به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، در پیام نوروزی خود به مردم آذربایجان شرقی افزود: امسال باید برای تحقق اهداف شعار سال ۹۸ و رونق تولید داخلی و شعار امسال با عنوان «جهش تولید» که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است همت دوچندانی داشته باشیم و به موفقیت‌های سال گذشته اکتفا نکنیم.

وی با اظهار امیدواری برای رسیدن به موفقیت‌های چشمگیر در سال ۹۹ در حوزه‌های مختلف به ویژه امنیت و سلامت و رفع بیماری کرونا از سر تمام انسان‌ها به ویژه مسلمانان، اظهار داشت: همه باید زمان شناس و موقعیت شناس باشیم و با انجام کارها به نحو احسن به توصیه‌های بهداشتی مسؤولان بهداشت و درمان توجه کنیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه توصیه‌های مسؤولان بهداشت و درمان کشور و استان برای حفظ سلامت ماست، گفت: عید امسال با سال‌های دیگر متفاوت است و باید از دید و بازدید و مسافرت‌ها جدا پرهیز کرد و برای حفظ سلامت خود و خانواده در منزل بمانیم.

حجت الاسلام آل هاشم، از اولیا و بزرگان خانواده‌ها خواست امسال اجازه دهند تا فرزندان و خویشاوندانشان به دیدنشان نروند و از طریق تلفن و با استفاده از فضای مجازی با آنان دید و بازدید کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا من نیز دید و بازدیدهای نوروز را از طریق تلفنی و فضای مجازی انجام می‌دهم، یادآوری کرد: امروز از ساعت ۹ صبح تا غروب از طریق تماس تلفنی و فردا شنبه از صبح تا ظهر از طریق اینترنت و تماس تصویری با مردم و مسؤولان دید و بازدید انجام می‌دهم.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه سال ۹۸ با اشک‌ها، لبخندها، تلخی‌ها و شیرینی‌ها تمام شد، گفت: سال گذشته سالی پرحادثه بود ولی حضور مردم در تمامی صحنه‌ها، تهدیدها به فرصت تبدیل شد که از جمله می‌توان به حضور میلیونی مردم در مراسم شهید سردار سلیمانی اشاره کرد که صحنه‌های آن همیشه در تاریخ ایران ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید دوباره بر رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم ایران به ویژه استان و ماندن در خانه ادامه داد: بر اساس گزارش مسؤولان وزارت بهداشت و درمان هر ساعت حدود ۴۴ نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند که از این تعداد ۳ نفر از دنیا می‌روند و این موضوع نشان از جدی بودن خطر شیوع ویروس کرونا است.

وی همچنین از افرادی که دارای وضع مالی خوبی هستند خواست در این روزها هوای کم درآمدها را داشته باشند و از مردم نیز خواست اسیر شبهه و شایعه دشمنان نشوند و همدیگر را دعا کرده و از توکل به خداوند غافل نشوند.


نوشته شده در   يکشنبه 3 فروردين 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode