ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1390     |     کد : 19161

گسترش فولاد جشن صعود مي‌گيرد

هفته پاياني ليگ دسته اول ايران جام آزادگان فردا دوشنبه 19 ارديبهشت با برگزاري تمام ديدارها به صورت همزمان به اتمام خواهد رسيد و تكليف ساير تيم‌ها صعود و سقوط كننده مشخص مي‌شود.

 هفته پاياني ليگ دسته اول ايران جام آزادگان فردا دوشنبه 19 ارديبهشت با برگزاري تمام ديدارها به صورت همزمان به اتمام خواهد رسيد و تكليف ساير تيم‌ها صعود و سقوط كننده مشخص مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، در يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي فردا تيم گسترش فولاد تبريز ميزبان تيم ابومسلم مشهد است.
گسترش فولاد با 45 امتياز در حالي در رده سوم قرار گرفته كه تنها تفاضل گل اين تيم نسبت به تيم‌هاي مس سرچشمه كرمان و آلومينيوم هرمزگان ضعيف‌تر بوده و هم امتياز بودن سه تيم اول جدول بر حساسيت بازي‌هاي اين هفته افزوده است، زيرا با برگزاري هفته پاياني يكي از اين سه تيم هم امتياز به ليگ برتر صعود خواهد كرد ديگري به پلي‌آف و تيم سوم بايد حداقل يك سال ديگر را در ليگ دسته اول سپري كند.
اما به غير از اين سه تيم، ابومسلم 42 امتيازي در رده چهارم قرار دارد و اين تيم در بازي فردا در ورزشگاه يادگار امام(ره) مهمان تيم گسترش فولاد بوده و اميدوار است با پيروزي بر گسترش و تساوي يكي از دو تيم ديگر، خود جواز صعود به ليگ برتر را دريافت كند.
پيروزي گسترش فولاد تبريز بر ابومسلم مشهد نيز به تنهايي متضمن صعود آبي پوشان تبريزي نبوده و اين تيم نيم نگاهي نيز به ساير بازي‌هاي اين گروه دارد، جايي كه مس سرچشمه كرمان در ساري به مصاف صنعت اين شهر رفته و آلومينيوم هرمزگان مهمان شيرين فراز كرمانشاه است.
تساوي در يكي از دو بازي فوق و پيروزي تيم گسترش فولاد، تبريز را در ليگ برتر صاحب سومين نماينده مي‌كند.
اين اتفاق تنها در سال 1373 براي تبريز رخ داده بود كه سه تيم تراكتورسازي، ماشين‌سازي و شهرداري تبريز در بالاترين سطح فوتبال كشور به طور همزمان حضور داشتند كه در پايان آن سال تراكتورسازي به رده پايين‌تر سقوط كرد.
گسترش فولاد تبريز باشگاه نوپاي فوتبال ايران است كه با وجود عمر كوتاه خود افتخارات قابل ذكري را به دست آورده است.
اين تيم كه در سال 1387 تاسيس شده پس از قهرماني در ليگ استاني و رقابت‌هاي دسته سه كشور به دسته دو صعود كرد، در اين مرحله امتياز خود را با نيروي زميني معاوضه كرده تا در جرگه تيم‌هاي ليگ يك قرار گيرد و در دومين سال حضورش در اين رقابت جزو تيم‌هاي مدعي بوده و در آستانه صعود به ليگ برتر است.
اما مهم‌ترين افتخار اين باشگاه حضور در ديدار پاياني جام حذفي سال گذشته است.
گسترش فولاد تبريز فصل گذشته رقابت‌هاي جام حذفي با شكست دادن تيم‌هاي تراكتورسازي، مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان به ديدار پاياني اين رقابت‌ها صعود كرد هر چند در ديدار نهايي نتوانست از سد پرسپوليس بگذرد اما بازي خوب اين تيم خصوصا در تبريز كه 62 درصد مقابل حريف نامدار خود صاحب توپ و ميدان بود فراموش نخواهد شد.
در حال حاضر لوكا بوناچيچ كروات سرمربي اين تيم است اما در سوابق هدايت اين تيم نام فرهاد كاظمي، فيروز كريمي و حسين خطيبي نيز به چشم مي‌خورد.


نوشته شده در   يکشنبه 18 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode