ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 26 اسفند 1398     |     کد : 191590

استاندار آذربایجان شرقی:

ویروس کرونا تا ۳ هفته آینده در آذربایجان شرقی کنترل می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت همکاری مردم در مقابله با ویروس کرونا گفت: روند ویروس کرونا تا ۳ هفته آینده در آذربایجان شرقی کنترل می شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت همکاری مردم در مقابله با ویروس کرونا گفت: روند ویروس کرونا تا ۳ هفته آینده در آذربایجان شرقی کنترل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز یک شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه بیماری کرونا در کنار زحمات و مشکلاتی که برای هموطنان به وجود آورد، درس‌هایی هم به همراه داشت، گفت: توجه به بهداشت فردی و اجتماعی و اهتمام بیشتر نسبت به خانواده از جمله درس های کرونا به مردم است.

وی با اشاره به اینکه از مدافعان سلامت نیز تشکر می کنم، گفت: طی هفته های اخیر شاهد تلاش شبانه روزی تلاشگران عرصه بهداشت و درمان در سطح استان و کشور بودیم که بدون شک مردم قدردان زحمات آنان هستند.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه از رسانه ها نیز انتظار داریم تا اخبار درست را مخابره کنند، افزود: مردم اخبار موثق را از مجاری رسمی و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند و به شایعات فضای مجازی توجهی نداشته باشند.

وی سپس به آموزش مجازی دانش آموزان در این روزهایی که مدارس به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده است اشاره داشت و گفت: ارتقاء آموزش مجازی در آذربایجان شرقی ضروری است.

استاندار آذربایجان شرقی به افزایش حقوق معلمان نیز اشاره کرد و افزود: افزایش حقوق معلمان جزو خواسته‌های ما از وزارت آموزش و پرورش است.

وی گفت: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر اساس ارزیابی عملکرد، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

پورمحمدی به اجرای مثبت طرح رتبه‌بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: باید نسبت به حقوق و مزایای فرهنگیان و معلمان نیز توجه کافی صورت گیرد.


نوشته شده در   دوشنبه 26 اسفند 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode