ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 22 بهمن 1398     |     کد : 191123

حضور پرشکوه مردم تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

برف و سرما هم حریف ملت انقلابی تبریز نشد

مردم تبریز این‌بار نیز حماسه خلق کرده و علی رغم بارش شدید برف و کولاکی بودن هوا، پای در صحنه گذاشته و به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

ایسنا/آذربایجان شرقی: مردم تبریز این‌بار نیز حماسه خلق کرده و علی رغم بارش شدید برف و کولاکی بودن هوا، پای در صحنه گذاشته و به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

راهپیمایان تبریز از ساعت ۹:۳۰ در هوای سرد به خیابان‌ها آمده و  پلاکاردهایی با مضمون " 22 بهمن، مظهر اقتدار ملی"، "رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است"  و ... در دست گرفته و با تکرار شعارهای "مرگ بر آمریکا"، و "مرگ بر اسرائیل"، " 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله"، "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر صهیونیست" و باندای «الله اکبر» به سمت مصلی امام خمینی(ره) حرکت می کنند.

راهپیمایی امسال، چند تفاوت عمده با سال‌های گذشته دارد، تصاویر سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی در دست مردم خودنمایی کرده و مردم امسال با خشم و انزجار بیشتری شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می دهند.

بارش برف سنگین از روز گذشته تردد را با مشکل مواجه کرده، اما مردم خستگی‌ناپذیر همچنان به سوی مقصد عشق می‌تازند و جوانان با همکاری پرسنل شهرداری، پارو به دست، راه را برای عبور مردم باز می‌کنند.

ایسنا با آنان که آمده‌اند، همراه می‌شود، شیرزنان این سرزمین هم همچون ادوار گذشته تاریخ، حضور پرشوری دارند.

بانویی که تصویر سردار سلیمانی را در دست گرفته و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد، به ایسنا می‌گوید: امروز شاهد حضور گسترده مردم هستیم و این حضور نشان دهنده این است که گام  دوم انقلاب همانند دوره‌های قبلی، محقق خواهد شد و مردم آماده هستند تا جانشان را در راه رهبر معظم انقلاب فدا کنند.

او می‌افزاید: امروز می‌بینیم که مردم از هر قشری از پیرو و جوان و کودک آمده‌اند تا با رهبر عزیزمان عهدی دوباره ببندند و این حضور گسترده مردم، نشانی و گواهی این حرف است.

او با تاکید بر ضرورت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان می‌کند: جدای از هر طرز فکر و عقیده‌ای، حضور گسترده ما در انتخابات پیش رو نشان دهنده پشتیبانی ما از رهبرمان و امیدواریمان به نظام است و امیدواریم تا مردم حضور بسیار پررنگی در انتخابات داشته باشند و با رای خودشان سرنوشت چهار ساله کشورشان را تعیین کنند.

این راهپیمایی کننده، در بخش پایانی سخنانش، مومن، معتقد و پایبند بودن به نظام و حمایت از رهبری و داشتن دانش سیاسی خوب و اهل ایمان و دین بودن را از ویژگی‌های یک انتخاب خوب عنوان می‌کند.

تا آخرین قطره خونمان پشت نظام ایستاده‌ایم


یکی از راهپیمایان نیز با بیان اینکه به سفارش رهبر عزیزم در راهپیمایی شرکت کرده‌ام، اظهار می‌کند: از همه مردم می‌خواهم به نظام و انقلاب پایبند باشند، تا آخرین قطره خونمان پشت نظام ایستاده‌ایم و مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و ترامپ خائن و قمار باز می‌زنیم. خطاب به ترامپ می‌گوییم که تو نمی‌توانی ما را از نظام جدا کنی و سردار سلیمانی زنده است و ما راه او را ادامه می‌دهیم.

آقای حسینی در ادامه شرکت در انتخابات را یک تکلیف واجب می‌داند و می‌گوید: همانطور که رهبر عزیزمان تاکید دارند، باید خودمان در تعیین سرنوشت کشورمان شرکت کرده و نماینده اصلح را انتخاب کنیم، ما حق انتخاب داریم.

او در خاتمه یادآور می‌شود: ویژگی‌های انتخاب خوب این هست که کاندیدای مورد نظر دغدغه مردم را داشته باشد و درد مردم را بفهمد و فقط قول ندهد و به قول‌هایش عمل و در جهت آبادانی کشور تلاش کند.

آقای مسنی که در صف اول قرار دارد، علت حضورش را اینگونه بیان می‌کند: به خاطر رهبرم و هدر نشدن خون شهدا آمده‌ام، عاشق رهبرم هستم. شرکت در انتخابات واجب و وظیفه هریک از ما و گلوله‌ای از سمت ما به سمت دشمن است.

مردم ما انقلابی هستند

یکی از راهپیمایان نیز در ادامه می‌گوید: مردم ما انقلابی هستند، ای کاش بزرگان ما هم انقلابی باشند، مردم ما فهم درستی از کشور و دولت دارند، از این رو باید در انتخابات شرکت کنند و نشان دهند که کشور برایشان مهم است.

آقای آقایی اظهار می‌کند: 41 سال قبل مردم ایران در چنین روزی به انقلاب لبیک گفتند و انقلاب به پیروزی رسید و الان مردم ایران به ویژه مردم آذربایجان که همیشه پیش قراولان صحنه‌های حساس هستند، بیرون آمدند و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خودشان نسبت به استکبار را نشان داده و با ادامه مکتب شهید سلیمانی که امروز هم روز چهلم شهادت ایشان است، می‌خواهند ایران اسلامی را پیشرفته‌تر و زیباتر از روزهای گذشته بسازند.

وی با اشاره به این‌که حضور مردم با وجود کولاک و برف پررونق است و امیدواریم تا در انتخابات هم چنین حضوری داشته باشند، خاطرنشان می‌کند: انتخابات، سرنوشت تک تک ایرانیان بوده و ایرانیان برای ساختن ایرانی آبادتر در انتخابات شرکت کنند.


آن‌ها که آمده‌اند همگی یک نقطه مشترک دارند و وقتی علت آمدنشان را می‎پرسیم، به یک صدا فریاد سر می‌دهند: «به خاطر وطنم، به خاطر مردمم، به خاطر رهبرم».

یکی دیگر از راهپیمایان نیز شعارگویان نزدیک می‌شود و می‌گوید: مردم شریف و قهرمان ما ثابت کرده‌اند که در هر شرایط و هر برهه‌ای از انقلاب اسلامی، حضور موثر و دشمن شکن دارند و امروز هم با وجود سردی هوا و بارش برف، حضور نه تنها کم نیست، بلکه بسیار عالی و نشان دهنده درک حساسیت این دوره از سوی مردم بوده و مردم با این حضور، مجددا با آرمان‌های انقلاب و رهبر تجدید بیعت می‌کنند.

خانم کربلایی در ادامه با بیان این‌که شرکت در انتخابات حق و وظیفه هر ایرانی است، می‌گوید: انتخابات مرحله تصمیم‌گیری بوده و هر کس حق دارد که دیدگاهش را اعلام و فرد مورد نظرش را انتخاب کند، این انتخابات مربوط به قوه مقننه و بسیار مهم بوده و تمام مردم باید در این شرکت کنند.

او در خاتمه با اشاره به ویژگی‌های یک انتخاب اصلح، متذکر می‎شود: انتخاب خوب نیازمند بررسی سوابق و حرف‌های کاندیداها و منطبق بودن عملکردشان با آرمان‌های انقلاب و میزان عملگرا بودن آن‌ها است.

خیابان‌های منتهی به مصلای امام خمینی (ره) مملو از جمعیت عاشقی است که تلاش دارند تا خودشان را به نقطه اصلی تجمع مردم برسانند، کمی جلوتر و مقابل مصلا، مردم پرچم چند متری ایران را مانند فرزند عزیزشان بر روی دست‌هایشان گرفته‌اند.

در ادامه، مردم تبریز وارد مصلی امام خمینی(ره) می‌شوند تا پای سخنرانی سرلشکر محسن رضایی بنشینند.


نوشته شده در   سه شنبه 22 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode