ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 22 ارديبهشت 1403
شنبه 22 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 دي 1398     |     کد : 190714

شهید قاسم سلیمانی به یک مکتب تبدیل شده است

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تسلیت و تبریک شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تسلیت و تبریک شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بودند.

وی با اشاره به خصوصیات شخصیتی مالک اشتر با استناد به خطبه‌های حضرت علی(ع)، عدم افراط و تفریط در مسیر حرکت، شجاعت و عقب ننشستن در مقابل دشمن، حرکت در مسیر عبودیت الهی و اطاعت محض از ولی امر را از مهم‌ترین شاخصه‌های شخصیتی مالک اشتر دانست.

جلیلی مقابله با دشمن در خارج از سرزمین خویش را از توصیه‌های حضرت امیرالمومنین(ع) دانست.

خطیب جمعه سردرود با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، رحلت آیت الله رسولی محلاتی اولین مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و از یاران دیرین انقلاب را تسلیت گفت.

جلیلی جانباختن تعدادی از هموطنان در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و همچنین جانباختن جمعی از هموطنانمان در سقوط هواپیما را تسلیت گفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود، اخلاص را از ویژگی های خصوصیتی سردار سلیمانی دانست، گفت: حاج قاسم سلیمانی با اخلاص تمام بصورت خستگی ناپذیر برای انقلاب مجاهدت می‌کرد.

امام جمعه سردرود افزود: سردار سلیمانی به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلابی به تمام معنا بود و متعلق به هیچ جناح و جریانی نبودند بلکه تابع محض ولایت بودند و این مهم در تشییع پیکر مطهر ایشان در ایران و عراق تجلی یافت.

جلیلی تاکید کرد: سردار سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت بود و بهترین شهادت برای ایشان نصیب شد که توسط شیطان اکبر و طاغوت اعظم نه به صورت نیابتا بلکه به طور مستقیم به لقاء الله پیوست.

امام جمعه شهر سردرود گفت: دشمن بداند اگر جسم سردار سلیمانی آسمانی شد اما مکتب این شهید والامقام تا ابد پابرجاست.

وی افزود: سردار قاآنی از مجاهدان دیرینه انقلاب هستند که از سابقه درخشان در جبهه‌های متعدد برخوردارند.

جلیلی اضافه کرد: سردار قاآنی از مجاهدان گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی از اقدام سریع مقام معظم رهبری در انتصاب سردار سرتیپ قاآنی به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

امام جمعه شهر سردرود با اشاره به انتقام سخت از دشمن اظهار داشت: خون سردار شهید سلیمانی قابل جبران نیست و انتقام خون این شهید والامقام محدود نخواهد بود بلکه در عرصه‌های مختلف دشمن باید تاوان این اشتباه خود را پرداخت کند‌.

وی انتقام خون این شهید را اخراج کامل شیطان بزرگ از منطقه غرب آسیا دانست.


نوشته شده در   جمعه 20 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode