ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 22 ارديبهشت 1403
شنبه 22 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 18 دي 1398     |     کد : 190679

جهان امروز از ضعف عقیدتی و ایدئولوژیک رنج می برد

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امشب در نشست بررسی اندیشه امام خمینی (ره) به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی تهران اظهار داشت: حمایت از مستضعفان جهان از نظر امام از آرمان های انقلاب و ماموریت قانونی سپاه پاسداران پاسداری از آرمان ها و دست آوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امشب در نشست بررسی اندیشه امام خمینی (ره) به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی تهران اظهار داشت: حمایت از مستضعفان جهان از نظر امام از آرمان های انقلاب و ماموریت قانونی سپاه پاسداران پاسداری از آرمان ها و دست آوردهای انقلاب اسلامی  است.

وی افزود: اصل صدور انقلاب، اصل نفی سلطه گری و سلطه پذیری، دفاع از کیان اسلام و مسلمانان، اصل احترام متقابل و عدم دخالت در امور یکدیگر، اصل نفی ظلم و حمایت از مظلوم و اصل نه شرقی ـ نه غربی اصول سیاست خارجی از دیدگاه امام خمینی(ره) هستند.

آل هاشم گفت: استقلال، وحدت امت اسلامی، کمک به نهضت های آزادی بخش، روابط حسنه ـ مدارا و مسالمت آمیز و روابط بر پایه مبانی اسلامی و انسانی از اهداف سیاست خارجی انقلاب از دیدگاه امام راحل هستند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: فعالیت های شهید سپهبد سلیمانی بر مبنای اصول و اهداف سیاست خارجی انقلاب از دیدگاه و منظر امامین انقلاب بود و امید است ادامه فعالیت سپاه قدس همانگونه که مقام معظم رهبری در حکم فرمانده جدید نیروی قدس سردار قاآنی فرمودن ادامه همان خط و سیاست حاج قاسم باشد.

وی تصریح کرد: اندیشه های امام راحل در پایه گذاری انقلاب اسلامی و تجلی شکوه صلابت انقلاب وجود دارد امروز می بینیم که مقام معظم رهبری در تعامل با ملت های آزاده مبنی بر اتحاد مسلمانان جهان است خصوصا اتحاد جهانی اسلام ضرورتی است که امروز به آن نیاز داریم و بر اساس تفکر رهبری، مسلمانان باید ظرفیت های خود را برای مقابله با دشمن مشترک به کار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تفکر امام راحل و اندیشه های والای مقام معظم رهبری راهگشای اسلام در مسیر وحدت است، با تداوم و پیگیری سیاست های سلطه گرانه در حالی که جهان امروز از ضعف عقیدتی و ایدئولوژیک رنج می برد رجوع به عقاید و گفته های امام راحل و مقام معظم رهبری از ضرورت هاست.

وی افزود: تبیین اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری بسیار اهمیت دارد، اصول سیاست گذاری از دید امام راحل مشخص است. حاج قاسم باید به عنوان چهره ملی مورد تحلیل قرار گیرد و این چهره تقویت شود چرا که حاج قاسم آن چه داشت از مکتب امام برگرفته بود.


نوشته شده در   چهارشنبه 18 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode