ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 15 دي 1398     |     کد : 190638

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

جبهه‌ی مقاومت اسلامی، رشادت‌های سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که اسلام، هیچگاه از این شهادت‌ها متضرر نشده و همواره مایه‌ی بیداری و عزم مضاعف بوده است، گفت: جبهه‌ی مقاومت اسلامی هیچ وقت رشادت‌های سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد.

ایسنا/آذربایجان شرقی: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که اسلام، هیچگاه از این شهادت‌ها متضرر نشده و همواره مایه‌ی بیداری و عزم مضاعف بوده است، گفت: جبهه‌ی مقاومت اسلامی هیچ وقت رشادت‌های سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسن کاملی‌فر در مراسم سوگواری سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی و جهان اسلام و همچنین آزادی خواهان جهان، سوگوار شهادت سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" هستند.

وی افزود: امروز تمام ملت شریف ایران داغدار هستند، اما بیشترین غم متوجه قلب مبارک مقام معظم رهبری است، چراکه شهید سلیمانی برای ایشان مانند مالک اشتر برای حضرت علی(ع) بود و به امید خدا و به دور از احساسات و با تدبیر و درایت، انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهیم گرفت.

وی گفت: شهادت سردار سپهبد سلیمانی را هم تبریک و هم تسلیت عرض می‌کنیم، چراکه شهادت بالاترین درجه‌ی انسانیت است و نائل شدن به چنین درجه‌ای مایه ی افتخار است؛ از سوی دیگر شهادت ایشان به دلیل جایگاه مهمی که داشتند، داغ بزرگی بر قلب تمامی مسلمانان و شیعیان است. ایشان علاوه بر فرماندهی، سیاست مداری موقعیت شناس و مردم دار بودند.

وی تشریح کرد: امروزه به برکت فرماندهی ایشان و حمایت‌های مقام معظم رهبری جبهه ی قدرتمند مقاومت اسلامی تشکیل شده و ظرفیت های بی‌نظیری را ایجاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق گفته های امام (ره) باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد، افزود: با تدبیر ولی فقیه از فتنه‌ها و مشکلات عبور کردیم و با پیروی از نقشه‌ی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری، از گردنه‌ی سخت مشکلات اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد.

در ادامه ی این مراسم، محمد حسن صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به جایگاه سخنرانی دعوت شد اما بغض شهادت سپهبد سلیمانی اجازه‌ی سخنرانی به وی را نداد و با چشمانی اشکبار جایگاه سخنرانی را ترک کرد.

در ادامه مراسم، پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی  تبریز توسط مجری قرائت شد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردمانی  هستند که بر سر عهدی که با خدای خویش بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر رساندند و در راه حق به شهادت رسیدند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود  ندادند.

امروز در تداوم نبرد دایمی هابیلیان  وقابیلیان انسان بزرگی از تبار یاران واقعی امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی که زندگی پر بارش ترجمان و تبلور صداقت خلوص مردمداری ولایت پذیری وحدت و ظلم ستیزی بود باتوطئه واقدام مستقیم  شیطان بزرگ به دیدار معبود شتافت و همه دوستداران اسلام و انقلاب را داغدار کرد.

با نهایت تاسف و تاثر شهادت سردار بی بدیل اسلام وجبهه مقاومت اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی را خدمت امام عصر عج ، مقام معظم رهبری و همه آزادگان وظلم ستیزان تبریک و تسلیت عرض نموده و مطمئنیم بر اساس وعده الهی پیروزی نهایی از آن خداجویان مسئولیت پذیر بوده و در نهایت کید سردمداران ظلم وتجاوز به خودشان برمی‌گردد.

بر اساس این گزارش، مراسم سوگواری سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور جمع کثیری از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در مسجد دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.


نوشته شده در   يکشنبه 15 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode