ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 آذر 1398     |     کد : 190207

«نسل چهارم جنگ‌ها»؛ حربه جدید دشمنان علیه کشورهای محور مقاومت

جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به حقوق والدین در خطبه اول نماز، باقیات الصالحات و انجام امور خیر به نیت والدین بعد از فوت آنها از وظایف فرزندان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به حقوق والدین در خطبه اول نماز، باقیات الصالحات و انجام امور خیر به نیت والدین بعد از فوت آنها از وظایف فرزندان دانست.

خطیب جمعه سردرود در تبیین شیوه‌های جنگ افروزی دشمنان در ادوار مختلف تاریخ و حال افزود: در دوره‌ای شیوه مبارزاتی به صورت گرم و با توسل به شمشیر و سلاح‌های متشابه بود و در دوره‌ای دیگر به‌ وسیله توپ و گلوله و در برهه‌ای به‌ وسیله سلاح‌های کشتار جمعی جنگ سخت به‌ وقوع می‌پیوست.

وی تصریح کرد: امروز دشمن علاوه بر جنگ سخت، در صدد جنگ افروزی از طریق مقوله‌های فرهنگی، اقتصادی با توسل به هجمه سیاسی علیه حاکمیت ملت‌هاست.

جلیلی تاکید کرد: دشمن با اعمال فشارهای سیاسی به دولت‌های مختلف در حال تحمیل جنگ نسل چهارم به کشورهاست.

وی اتفاقات اخیر منطقه به‌ویژه در کشورهای مهم محور مقاومت را از مصادیق چنین جنگ‌هایی دانست و افزود: امروز می‌توان با شناخت شیوه‌های جنگ این چنینی با اقدامات برنامه‌ریزی شده دشمن مقابله کرد.

امام جمعه سردرود، اجماع‌سازی و همگانی کردن یک مطالبه عمومی و استفاده از بزنگاه‌های خاص برای اعمال اهداف سوء خود را از شیوه‌های جنگ نسل چهارم دانست.

وی، استفاده دشمن از گروه‌های سازمان یافته و آموزش دیده را از شیوه‌های دشمن در جنگ نسل چهارم دانست.

جلیلی، ترغیب نوجوانان و جوانان توسط دشمن برای همراه کردن آنان با خود در اغتشاشات را از اهداف دشمنان عنوان کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود همچنین هدف از اقدامات اخیر منطقه را، ایجاد تفرقه بین کشورهای جبهه مقاومت از جمله دو کشور دوست و مهم ایران و عراق دانست و راهکار برون رفت از آن را تبعیت از مراجع دینی توصیف کرد.

خطیب جمعه سردرود با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان، آمادگی در همه حوادث در سطح همه محلات کشور، غافلگیر نشدن و پیشرو بودن در جنگ نرم را از توصیه‌های مهم رهبری بیان کرد.

وی، ارتباط بین بسیج و مساجد را بسیار ضروری دانست و آماده کردن بستر مناسب توسط هیات امنای مساجد برای فعالیت بسیج را از توصیه‌های مقام معظم رهبری دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود تعامل بسیج با سایر ارگان‌های مرتبط را مهم توصیف کرد و افزود: در مسائل اخیر بسیج در کنار نیروی انتظامی زحمات بسیاری برای تامین امنیت کشور کشید که جای تقدیر و تشکر دارد.


نوشته شده در   شنبه 9 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode