ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 آذر 1398     |     کد : 190197

خطبه های نماز جمعه تبریز؛

ساده زیستی و شناخت نفوذی‌های دشمن از ویژگی‌های شهید مدرس بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ساده زیستی و شناخت نفوذی‌های دشمن از ویژگی‌های شهید مدرس بود.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ساده زیستی و شناخت نفوذی‌های دشمن از ویژگی‌های شهید مدرس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز گفت: وقتی به تهران مراجعه می کنید حتما به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ری بروید. ایشان از نوادگان امام حسن(ع) و صحابه سه امام هستند.

وی ادامه داد: زیارت عبدالعظیم حسنی(ع) به زیارت امام حسین(ع) تشبیه شده است.

وی به سالگرد شهدای نارداران آذربایجان و جان باختگان قطار تبریز مشهد نیز اشاره کرد.

امام جمعه تبریز به سالگرد شهادت شهید آیت الله مدرس اشاره داشت و گفت: ایشان نماینده تراز مجلس بود. امام خمینی(ره) تاکید می کردند نماینده ای مانند شهید مدرس به مجلس بفرستید هر چند بعید است به این زودی شخصی مثل او بیاید.

آل هاشم افزود: شناخت نفوذی های دشمن، ساده زیستی، مردمداری، شهادت طلبی و عدم تغییر روحیه قبل و بعد نمایندگی از شاخصه های بارز شهید مدرس بود.

وی ادامه داد: چهارشنبه افتتاح خط آهن میانه به بستان آباد با حضور رییس‌جمهور را داشتیم، هر چند دیرهنگام بود و ۲۰ سال طول کشید، باز هم جای تشکر دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن روز نیروی دریایی ابراز داشت: روز نیروی دریایی یادآور عملیات بزرگ مروارید است که اوایل جنگ اتفاق افتاد، ۷ آذر ۵۹ جان بر کف های نیروی دریایی با تسخیر و انهدام سکوهای دریایی عراق، طومار نیروی دریایی عراق را تا پایان جنگ پیچیدند. امروز نیروی دریایی ما در عرصه دیپلماسی و مسایل اقتصادی حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با بسیجیان گفت: ایشان از حرکت عظیم مردم تبریز در راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران تشکر کردند، رهبر انقلاب فرمودند بسیج ابتکار امام(ره) برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها بوده و هست.

آل هاشم اظهار داشت: بسیج نماد تشکل و تفکر بسیجی است که از هر صنف و قشری در آن است، هم در ایران هم خارج ایران.

وی خطاب به مردم تبریز گفت: شهد شیرین تشکر رهبر انقلاب از مردم آذربایجان بر شما مبارک باد.

امام جمعه تبریز گفت: رسانه ها مهمترین ابزار گفتمان سازی برای بیانیه گام دوم هستند. رهبر انقلاب از سال ۹۱ با یک هشدار مهم سیاست های جمعیت را اشتباه خوانده و دغدغه فرزندآوری و جمعیت جوان را مطرح کردند.

وی اظهار داشت: از سال ۹۵ عده ای با حرکت مشکوک به نام پژوهش سعی کردند حرکت کشور در رشد جمعیت را رو به جلو نشان دهند که در غفلت مسئولین و با اعتماد به این آمارسازی، جمعیت کشور رو به پیری برود.

وی گفت: لازم است دولت و سایر دستگاه ها با بازنگری و تصحیح قوانین برای بهبود شاخص های رشد جمعیت بعنوان مولفه اقتدار کشور تلاش مضاعف کنند.


نوشته شده در   جمعه 8 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode