ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 13 ارديبهشت 1390     |     کد : 18977

درگيري باجناق‌ها با قتل پايان يافت

مرد متهم به قتل در دادگاه مدعي بود باجناق خود را به خاطر دخالت در درگيري او و همسرش به قتل رسانده است اما همسر مقتول مدعي است درگيري اين دو نفر بر سر جاي خواب بوده است.

جام جم آنلاين: مرد متهم به قتل در دادگاه مدعي بود باجناق خود را به خاطر دخالت در درگيري او و همسرش به قتل رسانده است اما همسر مقتول مدعي است درگيري اين دو نفر بر سر جاي خواب بوده است.
به گزارش فارس، شامگاه 11 مهر سال 88، مأموران كلانتري 142 شهران از طريق مركز فوريت‌هاي پليس، از يكي درگيري خانوادگي باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه، متوجه شدند در جريان اين درگيري خانوادگي، مرد جواني باجناق خود را با ضربه چاقو به قتل رسانده و همانجا توسط خانواده همسرش دستگير شده است.

اشكان در اولين جلسه بازجويي مدعي شد كه به خاطر عدم رعايت حجاب از سوي همسرش در مهماني خانوادگي، با او و در ادامه با باجناق خود درگير شده و او را به قتل رسانده است.

با اعتراف متهم به ارتكاب قتل قرار مجرميت وي از سوي دادسراي جنايي تهران به اتهام قتل عمد صادر و پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد.

جلسه محاكمه صبح امروز در شعبه 74 و به رياست قاضي حسن تردست برگزار شد. عطار، نماينده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده از جمله اعترافات متهم، بزه انتسابي به وي را محرز دانست و خواستار مجازات وي شد. اولياي‌دم نيز خواسته خود را قصاص عنوان كردند.

در ادامه جلسه متهم در جايگاه قرار گرفت و گفت: شب حادثه به خانه پدر همسرم رفته بوديم؛ همسرم به تذكر من درباره رعايت حجابش توجهي نكرد كه همين موضوه باعث درگيري لفظي بين ما شد. باجناقم با حمايت از همسرم از من خواست او را تحت فشار قرار ندهم كه وقتي با واكنش من رو به رو شد باهم درگير شديم. من در حالت عادي نبودم و اصلا نمي‌دانم چه كسي سعيد را كشته است.

متهم در پاسخ به اظهارات قاضي مبني بر اينكه وي در تمام جلسات بازجويي به وارد آوردن ضربه چاقو به پاي سعيد و قتل وي اعتراف كرده گفت: قبول ندارم.

در ادامه جلسه، همسر مقتول در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اظهارات متهم دروغ است، گفت: هيچ درگيري به خاطر عدم رعايت حجاب از سوي خواهرم بين او و متهم و همسرم رخ نداد بلكه اشكان هنگام خواب بر سر جاي خواب با همسرم درگير و او را به قتل رساند.

بعد از اظهارات متهم در بيان آخرين دفاع، قاضي تردست ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.


نوشته شده در   سه شنبه 13 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode