ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1390     |     کد : 18912

بهره‌برداري از خط نخست متروي تبريز

استاندار آذربايجان شرقي گفت: در آينده نزديك خط نخست متروي تبريز با همراهي سرمايه‌گذاران آذربايجان شرقي به بهره‌برداري مي‌رسد.

 
استاندار آذربايجان شرقي گفت: در آينده نزديك خط نخست متروي تبريز با همراهي سرمايه‌گذاران آذربايجان شرقي به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمدعليرضا بيگي ظهر امروز در همايش گراميداشت روز شوراها با گراميداشت امر مشورت و شورا در نظام اسلامي اظهار داشت: پايه‌گذاري انقلاب اسلامي از سوي امام راحل به گونه‌اي بوده كه مشاركت گسترده مردمي را در نظام اسلامي شاهد هستيم.
وي با اشاره به تعبيرات مقام معظم رهبري در مورد نقش و عملكرد شوراها بيان داشت: رهبري با بصيرت و بينشي خاص از اين جايگاه تجليل كرده و بر همراهي مسائل فرهنگي در كاركرد شوراها تاكيد كردند.
استاندار آذربايجان شرقي‌ همراهي برنامه‌هاي فرهنگي را در تمام شئون حكومتي كشور يادآور شد و افزود: شوراها تبلور مشاركت مردمي در نظام جمهوري اسلامي بوده و بر همين اساس بايد نيازمندي‌هاي فرهنگي اجتماعي مردم در شوراها مشخص شود.
بيگي‌ راي مردم به نمايندگان شوراي اسلامي شهر و روستا را براي آنان مسئوليت‌آفرين دانست و گفت: مردم به واسطه راي خود به نمايندگان شورا از آنان انتظار دارند و تحقق حقوق شهروندي از وظايف شوراي اسلامي است.
استاندار آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: حقوق شهروندي در تعاليم اسلامي به عنوان حقوق بندگان خدا مورد تاكيد جدي‌تر قرار گرفته است و شورايي كه داراي پشتوانه قوي اجتماعي باشد در ايفاي اين حقوق موفق‌تر خواهد بود.
وي در ادامه با اشاره به جايگاه توسعه گردشگري در تبريز و آذربايجان شرقي عنوان داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته زمينه جذب بيشتر گردشگر فراهم است و در همين راستا همراهي شوراها و شهرداري‌ها موثر است.
استاندار آذربايجان شرقي همراهي شهرداري و شوراها در مسكن مهر را قابل تقدير دانست و گفت: شهرداري‌ها با بخشودگي‌هاي عوارضي كه در مورد مسكن مهر داشت، كمك قابل توجهي به اين پروژه مهم كرد.
بيگي ادامه داد: شوراهاي اسلامي و شهرداري در هدفمندي يارانه‌ها و بهبود حمل و نقل نقشي مهم داشته‌اند و با تسريع در ساخت مترو شاهد بهره‌برداري از خط اول مترو در آينده نزديك خواهيم بود.
وي با اشاره به همراهي بخش خصوصي در پروژه متروي تبريز گفت: خط اول متروي تبريز با همراهي سرمايه‌گذاران بخش خصوصي استان به بهره‌برداري مي‌رسد.


نوشته شده در   دوشنبه 12 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode