ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1390     |     کد : 18862

ارتقاي تور دوچرخه‌سواري آذربايجان به تور نيمه‌حرفه‌اي دنيا

فرماندار تبريز گفت: ظرفيت بالاي استان، قابليت ارتقاي تور دوچرخه‌سواري آذربايجان را به تور نيمه‌حرفه‌اي دنيا نشان مي‌دهد.

 فرماندار تبريز گفت: ظرفيت بالاي استان، قابليت ارتقاي تور دوچرخه‌سواري آذربايجان را به تور نيمه‌حرفه‌اي دنيا نشان مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمود چمني ظهر امروز در نشست كميته هماهنگي تور دوچرخه‌سواري آذربايجان با اشاره به جايگاه تبريز به عنوان قطب دوچرخه‌سواري منطقه اظهار داشت: برگزاري تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري، فرصت مغتنمي است كه با فضاسازي مطلوب، شهر زيباي تبريز و جايگاه ارزنده آن در معادلات اجتماعي و فرهنگي منطقه را در جهان به نمايش بگذاريم.
فرماندار تبريز با اشاره به هماهنگي‌هاي لازم براي برنامه‌ريزي مناسب براي برگزاري تور بين‌المللي آذربايجان، خاطرنشان كرد: بي‌ترديد در آستانه بيست و ششمين دوره تور دوچرخه‌سواري و كسب تجارب ارزشمند گذشته، انتظار داريم هر سال شاهد ارتقاي سطح كمي و كيفي تور آذربايجان باشيم.
وي از مسئولان ادارات و دستگاه‌هاي ذي‌ربط خواست تا با همكاري تنگاتنگ با دبيرخانه تور دوچرخه‌سواري در پيشبرد اجراي موفق آن تلاش كنند.
چمني اظهار اميدواري كرد تا با همكاري مردم و دست‌اندركاران امر، ميزبان خوب و شايسته‌اي براي كسب رضايت ركابزنان داخلي و خارجي بوده و شاهد ارتقاي امتياز در رسيدن به رتبه‌هاي برتر فدراسيون جهاني باشيم و در افق نه چندان دور به جايگاه تور نيمه حرفه‌اي دنيا دست يابيم.
علي نواداد مدير كل صدا و سيماي آذربايجان شرقي نيز در اين نشست از آمادگي صدا و سيما براي ايجاد تمهيدات لازم براي انعكاس مطلوب اين رويداد بزرگ وزرشي خبر داد.
وي افزود: استقبال در خور توجه مردم در طول 650 كيلومتري مسير برگزاري تور، از محورهاي مهم موفقيت تور دوچرخه‌سواري آذربايجان است.
ابراهيم فيروزي دبير برگزاري تور بين‌المللي آذربايجان نيز در اين نشست با ارائه گزارشي اظهار داشت: ورزشكاران 20 تيم خارجي و داخلي در بيست و ششمين دوره تور دوچرخه‌سواري آذربايجان ركاب ميزنند.
وي ادامه داد: حضور 13 تيم خارجي در تور آذربايجان قطعي است و ويزاي آنها صادر شده است.
فيروزي از كشورهاي تركيه و آلمان(دو تيم)، ژاپن، مالزي، قزاقستان، ازبكستان، اوكراين، استراليا، آفريقاي جنوبي، بلژيك و ايتاليا، به عنوان تيم‌هاي شركت كننده در تور بين‌المللي نام برد كه با شركت 6 تيم داخلي، مسير ششگانه تور آذربايجان را ركاب خواهند زد.


نوشته شده در   يکشنبه 11 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode