ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 31 خرداد 1398     |     کد : 188352

انتقاد از ارجاع پرونده‌های کوچک و جزئی به قوه قضائیه/ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی در ادامه مبحث خانواده در خطبه اول، پرورش حیا و عفت را از حقوق کودکان در خانواده دانست و اظهار کرد: حیا امری فطری است و از اول خلقت با انسان همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی در ادامه مبحث خانواده در خطبه اول، پرورش حیا و عفت را از حقوق کودکان در خانواده دانست و اظهار کرد: حیا امری فطری است و از اول خلقت با انسان همراه بوده است.

وی با بیان اینکه پوشش مناسب و حجاب از مقدمات حیا بوده است، افزود: سرشت پاک که ناشی از رفتار و اعمال والدین است، اولین مؤلفه داشتن فرزندی با حیا است و بعد از آن محیط خانواده برای رشد کودکان تاثیر بسزایی در پروش عفت و حیا دارد.

خطیب جمعه سردرود با انتقاد از مصرف بی‌رویه آب و با ابراز خرسندی از روند ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در جامعه، کنترل مصرف آب را در فصل تابستان ضروری دانست.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، به شاخص‌های قوه قضائیه مطلوب اشاره کرد و افزود: ایجاد چتر عدالت برای باز ستانی حق مظلومین، سرعت دادن در دادرسی، برخورد با مفسدان کلان اقتصادی از شاخصه‌های قوه قضائیه ایده‌آل است.

جلیلی از ارجاع پرونده‌های کوچک و جزئی به قوه قضائیه انتقاد کرد و به حل اختلافات جزئی در خانواده‌ها و محلات و جامعه توصیه کرد.

وی از اقدام اخیر رئیس قوه قضائیه در ابلاغ و اجرای سریع شفافیت اموال مسوولان قدردانی کرد.

امام جمعه شهر سردرود سلامت دستگاه قضا با نظارت نامحسوس را ضروری دانست.

جلیلی استیصال آمریکایی‌ها را در مقابل اقدامات مقتدرانه و غیرقابل پیش‌بینی جمهوری اسلامی را نقطه حساس در تاریخ‌ جهان دانست و فرستادن واسطه برای میانجی‌گری روابط ایران و آمریکا و سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا را نشان واضح آن دانست.

وی، از اقدام شجاعانه نیروهای مسلح‌ در مقابله صریحانه با پهباد دشمن تقدیر کرد.

جلیلی با اشاره به فوت محمد مرسی رئیس جمهور معزول مصر در دادگاه، اعتماد به دشمن  را نتیجه عبرت‌آمیز شکست وی و جریان وابسته به آن دانست.


نوشته شده در   جمعه 31 خرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode