ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398     |     کد : 188089

راهپیمایی روز قدس مقدمه شکست معامله قرن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به فرصت معنوی ما رمضان اظهار داشت: این ماه زمان تمرین تقوا و پرهیزگاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به فرصت معنوی ما رمضان اظهار داشت: این ماه زمان تمرین تقوا و پرهیزگاری است.

خطیب جمعه سردرود با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس حاصل دوراندیشی امام بزرگوار و برآمده از نظام فکری متکی بر آیات الهی آن بزرگوار است.

وی تصریح کرد: امروز روزه‌داران عزیز در حمایت از مظلومین عالم و مستضعفین در کشورهای اسلامی عمق دینداری و اعتقادات خود را متجلی کردند.

امام جمعه سردرود افزود: غده سرطانی اسرائیل صرفا تهدیدی برای فلسطین نبود بلکه این رژیم جعلی کانون خباثت برای منطقه و برای کل دنیا بود.

وی با انتقاد از عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی به طرح حیله معامله قرن اشاره کرد و در تبیین آن گفت: ایجاد فلسطین جدید، جلوگیری از بازگشت فلسطینیان به سرزمین‌های خود، تصرف سرزمین‌های باقی‌مانده فلسطینیان، خلع سلاح نیروهای مقاومت در فلسطین با استفاده از ابزار برگزاری کنفرانس جعلی در بحرین از اهداف طرح موسوم به معامله قرن است.

امام جمعه شهر سردرود با تجلیل از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس آن را مقدمه شکست طرح عبری عربی معامله قرن دانست.

جلیلی با اشاره به دیدار های اخیر رهبر معظم انقلاب و بیانات معظم له، روحیه شجاع‌گونه و خلاق جوانان ظرفیت مناسب برای پیشبرد اهداف کلیدی و مهم انقلاب و کشور است.

وی با بیان اینکه ما در موارد ناموسی کشور مذاکره‌ نخواهیم کرد، تصریح کرد: توان دفاعی و زیرساخت‌های اساسی کشور قابل مذاکره نیست.

خطیب جمعه شهر سردرود با بیان اهمیت ضرورت تبیین جایگاه علمی‌کشور، بیان برکات چشمگیر و موفقیت‌های انقلاب را بسیار ضروری دانست.

جلیلی با تسلیت سالروز رحلت امام عظیم‌الشأن گفت: این رخداد، حادثه جبران ناپذیر برای کشور و فقدان امام عارف، انقلابی، متفکر و مجاهد فی‌سبیل‌الله، اتفاقی حزن‌انگیز برای انقلاب بود.


نوشته شده در   جمعه 10 خرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode