ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 ارديبهشت 1390     |     کد : 18772

معلمان نمونه تبريز تجليل شدند

مراسم گراميداشت 15 نفر از معلمان نمونه نواحي پنج‌گانه شهرستان تبريز برگزار شد.

مراسم گراميداشت 15 نفر از معلمان نمونه نواحي پنج‌گانه شهرستان تبريز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ظهر امروز همزمان با نخستين روز از هفته معلم مراسم گراميداشت 15 معلم نمونه تبريز در محل فرمانداري تبريز برگزار شد.
در اين مراسم كه با حضور تني چند از مسئولان اجرايي و فرهنگي شهرستان تبريز و اعضاي شوراي آموزش و پرورش شهرستان تبريز همراه بود، ضمن گراميداشت هفته معلم برنامه‌هاي هفته معلم نيز تشريح شد.
عليرضا صيادي دبير شوراي آموزش و پرورش شهرستان تبريز در اين جلسه با اشاره به برنامه‌هاي گراميداشت هفته معلم گفت: فرمانداري تبريز به صورت ابتكاري در راستاي تجليل از معلم پيشگام بوده و ضرورت دارد تا ديگر مسئولان نيز از اين روش استقبال كنند.
اسماعيل ولي‌زاده رئيس آموزش و پرورش ناحيه 2 تبريز نيز در اين جلسه با اشاره به جايگاه معلم در تعاليم اسلامي اظهار داشت: ارزنده‌ترين تعابير اسلامي در مورد جايگاه معلم و نقش وي در تعالي انسان در احاديث و روايات وارد شده است.
وي گفت: اين جايگاه ارزنده و ممتاز مستلزم اين است تا از شخصيت معلم و مقام علم تقديري برجسته در جامعه صورت گيرد.
خليل اولادعبداللهي رئيس آموزش و پرورش ناحيه 3 تبريز نيز در اين جلسه با تاكيد بر گراميداشت مقام معلم اظهار داشت: تجليل از معلمان بايد در دو جنبه مادي و معنوي صورت گيرد و بايد توجه داشت كه در اين راستا از شعارزدگي پرهيز كرد و سرمايه‌گذاري بيشتر صورت گيرد.
همچنين در ادامه اين مراسم تني چند از معلمان برگزيده شهرستان تبريز به بيان ديدگاه‌هاي خود در زمينه مشكلات معلمان پرداختند.
تاكيد بر ارتقاي جايگاه معنوي معلمان، بالا بردن حقوق و مزاياي معلمان، توجه به مشكلات معيشتي معلمان و نيز افزايش توجه رسانه‌ها به جايگاه معلمان از موضوعاتي بود كه معلمان برگزيده شهرستان تبريز به آن تاكيد كردند.
پناهي، نويدي، بهنا، نظري، دشتي، مخلصي، صبوري، عابدين‌نژاد، حامدي، پورمقدم، اكبريه، ميرزاده، پرندآزاد و فرجي معلماني بودندكه امروز به نمايندگي از طرف معلمان شهرستان تبريز از آنان تجليل شد.


نوشته شده در   جمعه 9 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode