ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 ارديبهشت 1390     |     کد : 18770

تساوي‌هاي استقلال، پرسپوليس ، ذوب‌‌‌آهن و اميدوار شدن سپاهان به قهرماني

با تساوي‌ تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و ذوب‌‌‌آهن در روز اول هفته سي و دوم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران،‌ سپاهان به كسب عنوان قهرماني اميدوارتر شد.


با تساوي‌ تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و ذوب‌‌‌آهن در روز اول هفته سي و دوم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران،‌ سپاهان به كسب عنوان قهرماني اميدوارتر شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، هفته سي و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران پنجشنبه با برگزاري 3 ديدار آغاز شد.
در دو ديدار ابتدايي كه به صمرت همزمان برگزار شد، تيم هاي مدعي استقلال و ذوب‌‌‌‌آهن يكي در خانه حريف و ديگري در خانه هر دو به سود سپاهان صدرنشين به تساوي رضايت دادند.
در زير نگاهي مي‌اندازيم به نتايج رقم خورده در روز اول هفته سي و دوم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران:

*استقلال با تساوي در بوشهر از قهرماني دور شد

ديدار تيم هاي شاهين بوشهر و استقلال از ساعت 18 پنجشنبه در ورزشگاه شهيد بهشتي در حضور نزديك به 17 هزار تماشاگر برگزار شد.
در نيمه اول اين ديدار استقلال در دقايق ابتدايي به گل رسيد اما ممبيني گل صادقي را مردود اعلام كرد. در ادامه شاهين يكي دو موقعيت روي دروازه استقلال ايجاد كرد اما به گل نرسيد تا اين نيمه با نتيجه بدون گل به پايان برسد.

در نيمه دوم شاهين بازي را در دست گرفت و حتي در دقايق پاياني روي ضربات نوري و محسن حميدي موقعيت هاي خطرناكي براي گلزني داشت اما اين توپ ها گل نشد تا بازي به تساوي بينجامد. با اين تساوي، استقلال به سود سپاهان از قهرماني دور شد.

قضاوت اين بازي بر عهده هدايت الله ممبيني بود. وي به محمد محمدي، امير حسين صادقي و هادي شكوري از استقلال، ايوان پتروويچ و عماد رضا از شاهين كارت زرد نشان داد.
تيم شاهين با اين نتيجه 35 امتيازي شد و استقلال نيز با 32 بازي صاحب 59 امتياز شد.

بازيكنان شاهين:
مجيد غلامي،احمد آل نعمه،محسن ايران ن‍ژاد،لك چيرا،محسن حميدي،عبدالله كرمي( 74 مهدي نوري)،امجد شكوه مقام(3+90 مهدي كياني)،عباس پورخسرواني،ايوان پتروويچ(88 مسعود نظر زاده)،ستار زارع و عماد محمد رضا
سرمربي:اكبر ميثاقيان

بازيكنان استقلال:
محمد محمدي،امير حسين صادقي،مهدي امير آبادي،هادي شكوري، پژمان منتظري،فرزاد آشوبي،ايمان مبعلي،مجتبي جباري،اسماعيل شريفات(75فردين عابديني)،سيد مهدي سيد صالحي و آرش برهاني(2+90 كيانوش رحمتي)
سرمربي:پرويز مظلومي

*ذوب‌آهن در خانه مقابل فولاد متوقف شد

ديدار تيم هاي ذوب‌آهن و فولاد خوزستان از ساعت 18 پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر و در حضور هزار نفر تماشاگر آغاز شد.
در نيمه اول تيم فولاد موفق شد در دقيقه 41 توسط باكاري دياكيته به گل برسد. اين گل در شرايطي به ثمر رسيد كه يكي از بازيكنان فولاد با شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن برخورد كرد و اين بازيكن مصدوم شد اما بازيكنان فولاد به كار خود ادامه دادند و توانستند از همين فرصت استفاده كنند.

در نيمه دوم تيم ذوب‌آهن در دقيقه 64 با گلزني مهدي رجب زاده كار را به تساوي كشاند.
قضاوت اين ديدار را محمود رفيعي بر عهده داشت. وي از تيم ذوب آهن به رجب زاده، ماهيني و قاضي و از فولاد به آندره و كاوه رضايي كارت زرد نشان داد.
تيم ذوب آهن با اين تساوي 57 امتيازي شد و در همان رده سوم باقي ماند. تيم فولاد نيز 48 امتيازي شد و در همان جايگاه ششم باقي ماند.
اين تساوي نيز به سود سپاهان تمام شد.

*تساوي شاگردان دايي و مرفاوي در ورزشگاه آزادي

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و مس كرمان از هفته سي و دوم ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران از ساعت 20:25 پنجشنبه در ورزشگاه آزادي و در حضور 15 هزار هوادار برگزار شد كه در نهايت با نتيجه بدون گل به پايان رسيد.

مسي‌ها در نيمه اول بازي را بهتر آغاز كردند و با ايجاد چند موفعيت نصفه و نيمه چند خطر را روي دروازه پرسپوليس به وجود آوردند. در ادامه كار سرخپوشان بر توپ و ميدان احاطه پيدا كردند و توسط هادي نوروزي در دقيقه 19 بهترين موقعيت را به وجود آوردند كه اين فرصت از دست رفت.

از دقيقه 20 به بعد دوباره مس كرمان بازي را در دست گرفت. سفيد و نارنجي‌پوشان كرماني توسط ادينهو، بازيكن زهردار برزيلي با چند شوت دروازه پرسپوليس را هدف قرار دادند كه اين شوت‌ها نيز راه به جايي نبرد.
در دقيقه 30 محمد منصوري براي پرسپوليس از روي ضربه ايستگاهي ضربه‌اي را نواخت كه با كمترين فاصله راهي اوت شد.

شاگردان دايي كه در حسرت رسيدن به گل تقلا مي‌كردند در دقيقه 39 مي‌توانستند در بهترين موقعيت بازي را به سود خود كنند. هادي نوروزي در اين دقيقه روي فراري كه انجام داد در موقعيتي تك به تك بهترين فرصت پرسپوليس براي رسيدن به گل را از دست داد و توپ را به بالاي دروازه فرستاد. محمد منصوري نيز در دقيقه 45 يك فرصت خوب ديگر را از دست داد تا بازي در نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان برسد.

با آغاز نيمه دوم مس كرمان بازهم بازي را بهتر آغاز كرد و بازيكنان اين تيم در همان دقايق ابتدايي توسط محمد منصوري و مهرداد پولادي دو موقعيت ديگر را از دست دادند كه در اين بين فرصت پولادي كمي خطرناك‌تر بود.
اين مسابقه تا دقيقه 72 پاياپاي و بدون اتفاق ويژه‌اي دنبال شد كه در اين دقيقه مصطفي سيفي با برخورد با حقيقي نقش بر زمين شد كه داور اعتقادي به پنالتي نداشت و بازي ادامه پيدا كرد.

ادينهو در دقايق 81 و 82 دو شوت پياپي را راهي دروازه سرخپوشان كرد كه باز هم اين دو فرصت راه به جايي نبردند تا همچنان دروازه‌ها بسته باقي بمانند. در دقيقه 85 ادينهو از روي يك ضربه ايستگاهي در موقعيتي ايده‌‌‌‌آل و فرصتي خطرناك توپ را به تيرك دروازه كوبيد و در بازگشت هاشميان با شوتي از راه دور دروازه ارشاد يوسفي را تهديد كرد.
دقايق پاياني باز هم مس تيم برتر نشان داد و چند موقعيت ديگر را به وجود آورد كه با درخشش حقيقي اين فرصت‌ها هم از دست رفت تا در نهايت بازي با تساوي بدون گل به پايان برسد.

عليرضا فغاني، داور اين ديدار به مهرداد پولادي از مس و هادي نوروزي از پرسپوليس كارت زرد نشان داد. وي در دقايق تلف شده نيمه دوم با نشان دادن كارت زرد دوم هادي نوروزي را اخراج كرد.
پرسپوليس با اين تساوي 54 امتيازي شد و با يك بازي بيشتر نسبت به تراكتورسازي به رده چهارم صعود كرد و مس نيز 48 امتيازي شد.

تركيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، سپهر حيدري (56- ابراهيم شكوري)، مجتبي شيري، سكوبرت، سامان آقازماني، حسين بادامكي (74- حسين بادامكي)، تياگو، مازيار زارع، هادي نوروزي، محمد منصوري (60- وحيد هاشميان) و حميد علي‌عسگري
سرمربي: علي دايي

تركيب مس كرمان:
ارشاد يوسفي، قاسم دهنوي، پيروز قرباني، ميلاد فخرالديني، عادل كلاه‌كج، محمد منصوري، مصطفي سيفي، ادينهو، كيوان امرايي، شجاع خليل‌زاده، مهرداد پولادي
سرمربي: صمد مرفاوي 


نوشته شده در   جمعه 9 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode