ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 فروردين 1398     |     کد : 187515

ولایتمداری و استکبارستیزی مهم ترین ویژگی سپاه پاسداران است

امام جمعه شهر سردرود، ولایتمداری و استکبارستیزی را مهم ترین ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

 امام جمعه شهر سردرود، ولایتمداری و استکبارستیزی را مهم ترین ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.


به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی امام جمعه سردرود در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و با تبریک سالروز ولادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، خلق احسن و مطیع محض بودن در برابر خداوند را از شاخصه های مهم شخصیتی امام عصر(عج) دانست.

وی با اشاره به مراسم مذهبی روز نیمه شعبان، عموم مردم و به خصوص هیات امنای‌ مساجد را به برگزاری احیای معنوی نیمه‌شعبان دعوت کرد.

جلیلی با اشاره به فعالیت‌های موثر قرآنی در سردرود و با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیداربا فعالان قرآنی مسابقات بین‌المللی قرآن، با اشاره به سختی مسیر حرکت در راه حقانیت، نوید پیروزی را مهم‌ترین قدرت محرکه جبهه حق دانست.

وی با انتقاد از سیاست‌های نادرست برخی از کشورهای منطقه به ظاهر اسلامی در قبال مبانی اسلامی و قرآنی، عاقبت خسران و تباهی را در انتظار آنان دانست.

خطیب جمعه سردرود با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با اشاره به دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) در تشکیل این نهاد مقدس به اهدف تاسیس سپاه در اوایل انقلاب پرداخت و گفت: مقابله با راهبرد تجزیه، مقابله با اختلاف‌افکنی و ناامنی به خصوص در طول هشت سال دفاع مقدس، ایجاد سد محکم در حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به ویژه در برابر فتنه‌انگیزی دشمنان، دستاوردهای اقتصادی‌ و فرهنگی همچنین صدور انقلاب اسلامی به دنیا از ثمره‌های تاسیس این نهاد مقدس است.

جلیلی در ادامه سخنان خود، ولایتمداری را مهم ترین ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

وی از زحمات زحمتکشان مرکز مقاومت بسیج سپاه سردرود سردرود در سال‌های اخیر به خصوص فرمانده سابق سپاه سردرود، سرهنک بهربیگی در ایجاد انسجام و محبوبیت بیش از پیش سپاه و بسیج در شهر سردرود، برای فرمانده جدید این مرکز سرهنگ غفاری آرزوی توفیق و موفقیت کرد.


نوشته شده در   جمعه 30 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode