ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397     |     کد : 187015

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی :

خط و مشی شهدا بهترین الگو برای عمل به گام دوم انقلاب است/ وعده مردم آذربایجان به رهبر انقلاب

نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امروز شب میلاد امام باقر(ع) است که ایشان بنیانگدار نهضت علمی و تولید علمی در مکتب تشیع بوده و مکتب ایشان در کنار خط و مشی شهدا الگوی عمل نسل جوان امروز برای تحقق بخشیدن گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد، می‌باشد.

 نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امروز شب میلاد امام باقر(ع) است که ایشان بنیانگدار نهضت علمی و تولید علمی در مکتب تشیع بوده و مکتب ایشان در کنار خط و مشی شهدا الگوی عمل نسل جوان امروز برای تحقق بخشیدن گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد، می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید آذربایجان، شهدای عملیات خیبر و بدر،فرمانده لشکر همیشه پیروز عاشورا سردار مهدی باکری در مصلای اعظم امام خمینی(ره) با حضور فرمانده کل سپاه اظهار کرد: حضور سردار جعفری در شهر شهدا، خانه عاشورائیان، قیام‌کنندگان ۲۹ بهمن را خیرمقدم عرض می‌کنیم و از اینکه دعوت سپاه عاشورا برای شرکت در مراسم سردار شهید مهدی باکری را پذیرفته‌ و به شهر اولین‌ها سفر کرده‌اند، ممنون هستیم.

وی افزود: هیچ‌گاه نباید نام شهدا را از یاد برد چراکه ۱۰ هزار شهید که در راس آنها مهدی باکری قرار دارد از جمله افرادی خالص، ولایی، انقلابی و در خط امامی بودند که سعی داشتند زندگی خود را براساس رهنمودهای امام راحل تنظیم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: شهید باکری به دقت سخنان امام (ره) را یادداشت می‌کرد ضمن آنکه این شهید همیشه زندگی ساده داشت وامروز باید الگوی همگان به خصوص مسولان شود.

وی، با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب در وصف شهید باکری گفت: ایشان فرموده‌اند با سابقه‌ای که لشکر عاشورا دارد، یاد سردار بزرگ این لشکر یعنی شهید مهدی باکری، عزیزی که کمتر مواقعی است که یاد او از خاطر من رفته و چهره مومن او و دل خاضع، خاشع و روح سرشار از ایمان او و کلماتی که از این شهید برمی‌خواست را فراموش کنم، هرگز زحمات آنان از یادها نخواهد رفت.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: دفاع مقدس بهانه‌ای شد تا جوانان از جمله شهید باکری استعدادهای درخشان خود را نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه شهید باکری در آغاز جنگ یک جوان تازه فارغ‌التحصیل شده بود، تصریح کرد: شهید باکری در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس کارهایی کرد که در حد و اندازه یک فرمانده بزرگ است.

آل‌هاشم ادامه داد: شهید باکری با استعداد باورنکردنی و فردی دلسوز بود،امروز یاد ایشان را گرامی داشته و به شهدای اسفندماه درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه در اسفندماه عملیات زیادی در دفاع مقدس انجام گرفته است، گفت: این ماه فرصتی برای یادآوری جوانانی است که خالصانه جان در طَبَقِ اخلاص گذاشتند.

امام جمعه تبریز گفت: امروز شب میلاد امام باقر(ع) است که ایشان بنیانگذار نهضت علمی و تولید علمی در مکتب تشیع بودند که مکتب ایشان الگوی عمل نسل جوان امروز برای تحقق بخشیدن گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد، در کنار خط و مشی شهدا خواهد بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تاسی به راه و منش امام باقر(ع) در تحقق بخشیدن این گام بزرگ انقلاب، قدم های بزرگی برداریم چراکه مردم آذربایجان در دیدار ۲۹ بهمن ماه خود با رهبر معظم انقلاب قول داده‌اند تا در تحقق بخشیدن این گام، پیشقدم باشند و حتی تاکید معظم‌له بر پیشتازی آذربایجان بود.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: در ارتباط با تحقق گام دوم، قدم‌های خوبی با همکاری اتاق‌های فکر نیروی مسلح، دانشگاه و مردم باید برداشت.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 16 اسفند 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode