ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390     |     کد : 18685

جشن صعود به ليگ برتر واليبال را برگزار مي‌كنيم

مدير باشگاه شهرداري تبريز گفت: فردا جشن صعود به ليگ برتر واليبال را برگزار مي‌كنيم.

مدير باشگاه شهرداري تبريز گفت: فردا جشن صعود به ليگ برتر واليبال را برگزار مي‌كنيم.

مير معصوم سهرابي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: تيم واليبال شهرداري تبريز در مسابقات امسال چهره درخشاني را از خود به نمايش گذاشته و اميدواريم در بازي حساس فردا مقابل حفاري خوزستان، تبريز را بعد از سال‌ها صاحب صاحب نماينده‌اي در ليگ برتر كنيم.
وي افزود: تيم شهرداري تبريز در بازي رفت پلي‌آف خود با اقتدار تمام و با نتيجه سه بر صفر به اتمام به پيروزي رسيد اما در ديدار برگشت در نهايت بدشانسي و با نتيجه نزديك سه بر دو مغلوب ميزبان خود شده تا چهره برنده اين بازي براي مشخص شدن يك سهيمه ليگ برتر به بازي سوم در تبريز كشانده شود.
سهرابي تصريح كرد: شهرداري تبريز پرچمدار باشگاه‌هاي چند رشته‌اي بوده و تنها در فوتبال تمركز نكرده است به طوري كه در رشته‌هاي هندبال، فوتسال و چند رشته ديگر سابقه حضور در مسابقات كشور را دارد.
مدير باشگاه شهرداري تبريز هچنين در مورد اجحاف صورت گرفته نسبت به تيم فوتبال شهرداري خاطرنشان كرد: همگان شب گذشته در برنامه 90 ديدند كه گل صحيح شهرداري مقابل شاهين بوشهر از سوي كمك داور دوم مردود اعلام شد و سه امتياز اين بازي مي‌توانست شهرداري را در حاشيه امني قرار دهد كه اين اشتباه داوري سبب سقوط يك پله‌اي شهرداري تا رده چهاردهم شد.
وي گفت: با اين وجود تيم شهرداري همچنان شانس حضور در مسابقات ليگ برتر را داشته و دو بازي حساس اين تيم در مقابل پاس همدان و استيل‌آذين تهران براي اين تيم سرنوشت‌سازي است.
تيم واليبال شهرداري تبريز فردا در بازي حساس دسته يك ايران ميزبان حفاري خوزستان بوده و در صورت پيروزي تبريز را بعد از 10 سال در ليگ برتر واليبال صاحب نماينده مي‌كند.
از تبريز تيم واليبال موتوژن سابقه كسب عنوان دومي در سال 1378 را داشته و تيم ريخته‌گري تبريز در سال‌هاي 56 و 72 عنوان سوم كشور را كسب كردند.
همچنين تيم‌هاي تراكتورسازي، شهرداري، بانك ملي، فجر،كمپيدرو، دانشگاه آزاد و سيمان صوفيان نيز از تبريز سابقه حضور در مسابقات واليبال كشوري را دارند.


نوشته شده در   چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode