ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 بهمن 1397     |     کد : 186680

امام جمعه شهر شربیان:

پاسخ تمام یاوه گویائی های آمریکا و استکبارجهانی در 22 بهمن داده می‌شود/ اروپا وقت کشی می‌کند

امام جمعه شهر شربیان ضمن دعوت از امت بزرگ ایران برای حضور باشکوه و دشمن شکن در راهیپمائی یوم الله 22 بهمن گفت : پاسخ همه گویائی های آمریکا و استکبار جهانی را ، قطعاً ملت بصیر و شجاع ایران اسلامی در راهپیمائی باشکوه 22 بهمن خواهند داد.

 امام جمعه شهر شربیان ضمن دعوت از امت بزرگ ایران برای حضور باشکوه و دشمن شکن در راهیپمائی یوم الله 22 بهمن گفت : پاسخ همه گویائی های آمریکا و استکبار جهانی را ، قطعاً ملت بصیر و شجاع ایران اسلامی در راهپیمائی باشکوه 22 بهمن خواهند داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شربیان ، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی منصوری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شربیان ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال را باعث برهم زدن کلیه سناریوها و توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهیپمایی یوم الله 22 بهمن امسال می‌تواند کلیه سناریوها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده علیه ایران اسلامی را به هم ریخته و ننگ دیگری بر پیشانی آنها بنشاند.

امام جمعه شربیان به تاثیرات داخلی و خارجی حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره نموده و افزود: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آن هم در 40 سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می تواند تجدید بیعت مجددی با آرمان‌های انقلاب ، حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری و اصول و اهداف انقلاب اسلامی ایران باشد.

منصوری افزود :  ترامپ رئیس جمهور آمریکا دو روز پیش گفته که چون ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا می‌دهد و از تروریسم حمایت می‌کند، چشم از ملت ایران بر نخواهد داشت و از این تربیون خطاب به ترامپ این رئیس جمهور احمق آمریکا می‌گوئیم که آنقدر به ملت ایران چشم داشته باشید تا ان‌شاء الله چشم‌تان کور شود، هر چند که اکنون نیز چشم‌شان کور است که واقعیت‌ را نمی‌بیند .

امام جمعه شربیان تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان از اقتدار ملت است و مردم با حضورشان به سران کشورهای استکباری این پیام را خواهند داد که هیچ گزینه‌ای اعم از تهدید نظامی و تحریم اقتصادی برایشان اهمیت ندارد.

منصوری، ناکام گذاشتن برنامه‌ها و انتظارات دشمن ، تجلی وحدت و همبستگی چهل ساله ملت ، تجلی مردم سالاری دینی،  آغاز باشکوه دهه پنجم انقلاب، بیعت نسل چهارم انقلاب با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت با مقام معظم رهبری در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی را از جمله دلایل اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با توجه به شرایط کشور در سطح داخلی و عرصه مواجهه با جبهه استکبار جهانی عنوان کرد.

امام جمعه شربیان در ادامه به نشست ناکام 6 کشور عربی در آستانه کنفرانس ورشو در کشور لهستان اشاره نموده و افزود: وزیران خارجه 5 کشور بحرین ، امارات ، کویت ، مصر و اردن به همراه وزیر مشاور در امور خارجه عربستان در منطقه بحرالمیت نشستی را برپا کردند که هدف از آن نشست ایجاد هماهنگی مشترک کشورهای عربی برای حل بحران کشورهای منطقه و طرح ادعاهای همیشگی‌شان در خصوص دخالت ایران بود.

خطیب جمعه شربیان افزود: رژیم آل سعود از طرف آمریکا مامور داشته  است تا سایر کشورهای عربی را در قالب ناتوی عربی بر علیه ایران سازماندهی کند و هدف آنها اتخاذ موضع یکپارچه علیه ایران توسط اعراب در آستانه نشست ورشو بود ولی اختلاف و تناقض های میان این 6 کشور به حدی آشکار بود که پس از برگزاری این نشست ، کنفرانس مطبوعاتی  برگزار نشد و پیش بینی می‌شود نشست ورشو هم مثل نشست بحرالمیت در ائتلاف سازی جهانی علیه ایران اسلامی به شکست بیانجامد و سرنوشتی جزء شکست نداشته باشد.

منصوری به موضوع spv یا همان کانال ویژه تبادلات تجاری هم اشاره‌ای کرد و اظهار داشت: نمایندگان محترم در تصویب معاهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی، عزت، اقتدار و عظمت ایران  را حفظ کنند و یکی از مهم‌ترین موضوعی که در این خصوص باید به آن اشاره کرد.

منصوری افزود: پاسخ این همه گویایی‌ها را قطعاً ملت بصیر و شجاع  ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن خواهند داد و اهالی، امت همیشه در صحنه و نمازگزاران شربیانی نیز برای خلق حماسه‌ای عظیم و ماندگار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن لحظه شماری می‌کنند.

امام جمعه شربیان با اشاره به دیدار همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) در 19 بهمن  1357  اظهار داشت: آمریکا ژنرال هایزر را فرستاد تا شاه را حفظ کند و مدام در اتاق های فکر خود برنامه‌ریزی می کرد که ارتش را نگه دارد زیرا می‌دانست که اگر ارتش برود همه چیز تمام است و بیعت همافران نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی با امام خمینی (ره) در 19 بهمن سال 57 روند پیروزی انقلاب را شتاب بخشید و انقلاب رنگ و بوی دیگری گرفت.

امام جمعه شربیان در پایان از حضور و سخنرانی دکتر یوسف داودی نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد که با پیگیری و اهتمام ویژه نماینده مجلس شورای اسلامی برخی از مسائل و مشکلات مردم و شهر شربیان برطرف گردد و قطعاً مردم قدرشناس شهر شربیان، قدردان زحمات تمامی مسئولین دلسوز و مردمی هستند.

خطیب جمعه شربیان با اشاره اعلام‌ آمادگی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی مجتمع دامپروری ۲هزار راسی دام‌بزرگ و همچنین‌ سرمایه گذاری در بخش طیور در شهر شربیان، خواستار حمایت عملی و همه جانبه نماینده شهرستان‌ سراب و مسوولان استانی و شهرستانی از این‌ سرمایه‌گذاران شد که هم در زمینه تولید گوشت قرمز و سفید و هم در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در این شهر و منطقه  نقش مهمی خواهد داشت و باعث ماندگاری جوانان تحصیلکرده در منطقه و عدم مهاجرت به حاشیه کلانشهرها برای فعالیت در شغل های کاذب خواهد گردید.


نوشته شده در   شنبه 20 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode