ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1390     |     کد : 18639

جشنواره دست‌هاي كوچك دعا در اسكو برگزار مي‌شود

فرماندار اسكو از برگزاري دومين دوره جشنواره دست‌هاي كوچك دعا در اين شهرستان همزمان با ارديبهشت ماه سال ‌جاري خبر داد.

 فرماندار اسكو از برگزاري دومين دوره جشنواره دست‌هاي كوچك دعا در اين شهرستان همزمان با ارديبهشت ماه سال ‌جاري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از دفتر رسانه‌اي فرمانداري شهرستان اسكو، يونس فاتح با تأكيد بر نقش سازنده فرهنگ در پيشرفت جامعه گفت: غناي فرهنگي لازمه و مقدمه تمام آباداني‌هاي عمراني و سازندگي است.
وي در ادامه تصريح كرد: عرصه هنر و فرهنگ مناسب‌ترين فضا و ابزار براي معرفي داشته‌ها و غناي تاريخي و فرهنگي يك قوم و ملت است و اميد مي‌رود جشنواره‌هاي فرهنگي و معنوي، جايگاه و اهميت استان را در تاريخ تحولات ايران اسلامي نداعي كند.
وي با بيان اينكه توسعه و تقويت آموزش در ابعاد مختلف از دستاوردهاي انقلاب اسلامي محسوب مي‌شود، خاطر‌نشان كرد: غناي فرهنگي ايران اسلامي سبب حضور مقتدرانه در عرصه بين‌المللي شده و ابراز وجود‌ كردن مقتدرانه هر ملت در عرصه جهاني در گرو استقلال، بالندگي و غناي فرهنگي آن ملت است.
فاتح در ادامه از برگزاري دومين جشنواره دست‌هاي كوچك دعا در ارديبهشت ماه خبر داد و افزود: جشنواره دست‌هاي كوچك دعا در سطح شهرستاني براي نخستين بار در شهرستان اسكو برگزار مي‌شود كه نتايج فرهنگي و معنوي مطلوبي در بين كودكان و خانواده‌ها گذاشته است.
فرماندار شهرستان اسكو با اشاره بر آمار بالاي باسوادي در شهرستان اسكو گفت: فرهنگ بالا و نرخ باسوادي بالاي مردم شهرستان اسكو ظرفيت‌هاي خوبي در حوزه فرهنگ و هنر به وجود آورده است.
دور دوم جشنواره دست‌هاي كوچك دعا با حضور كودكان زير 12 سال از يكم تا پانزدهم ارديبهشت ماه آثار خود را با همكاري آموزش و پرورش به حوزه هنري آذربايجان شرقي تحويل خواهند داد.
همچنين در اواخر ارديبهشت ماه داوري اين جشتواره انجام گرفته و 10 اثر برگزيده به جشنواره كشوري دست‌هاي كوچك دعا فرستاده خواهد شد.


نوشته شده در   سه شنبه 6 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode