ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1390     |     کد : 18593

راه‌اندازي ليگ دوچرخه‌سواري كوهستان در تبريز

رئيس هيئت دوچرخه‌سواري تبريز از راه‌اندازي ليگ دوچرخه‌سواري كوهستان در اين شهرستان خبر داد.

 رئيس هيئت دوچرخه‌سواري تبريز از راه‌اندازي ليگ دوچرخه‌سواري كوهستان در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي هيئت دوچرخه‌سواري آذربايجان شرقي، علي خسروشاهي اظهار داشت: رقابت‌هاي ليگ دوچرخه‌سواري در رشته‌هاي دانهيل و كراس كانتري از خرداد ماه در تبريز برگزار مي‌شود.
وي در خصوص تعداد تيم‌هاي شركت كننده در ليگ تبريز افزود: ما ازطرف هيئت دوچرخه‌سواري شهرستان تبريز به باشگاه‌ها و تيم‌ها اعلام كرده‌ايم كه مي‌توانند براي ثبت‌نام و شركت در ليگ تبريز مدارك خود را به اين هيئت تحويل دهند و در نظر داريم به هر تعداد تيم كه ثبت‌نام كند، مسابقات را برگزار كنيم.
رئيس هيئت دوچرخه سواري شهرستان تبريز همچنين از برگزاري يك دوره همايش دوچرخه‌سواري كوهستان تحت عنوان گراميداشت ياد و خاطره شهداي آذربايجان خبر داد و گفت: هيئت دوچرخه‌سواري شهرستان تبريز در ادامه اجراي برنامه‌هاي مورد نظر خود، يك دوره همايش دوچرخه‌سواري كوهستان در خرداد ماه برگزار خواهد كرد.
وي ادامه داد: اين همايش قرار است با عنوان گراميداشت ياد و خاطره شهداي آذربايجان و با حضور 40 ركابزن در قالب 10 تيم از استان‌هاي شمال‌غرب كشور برگزار شود.
خسروشاهي با اشاره به مسير برگزاري اين همايش ، اضافه كرد: ركابزنان حاضر در اين همايش بايد مسير ارشدچمن اسكو تا دامنه‌هاي سهند را طي كنند.
وي يكي از اهداف برگزاري اين همايش را شناساندن بيش از پيش زيبايي‌هاي منطقه ارشد چمن اسكو و دامنه‌هاي زيباي سهند دانست و اظهار داشت: علاوه بر اينكه اين همايش، بستري براي نمايش توانايي‌هاي فني دوچرخه‌سواران خواهد بود، مي‌تواند براي معرفي زيبايي‌هاي طبيعت آذربايجان شرقي هم نقش داشته باشد.


نوشته شده در   دوشنبه 5 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode