ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1390     |     کد : 18589

1100نفر در تصادفات جاده‌اي آذربايجان شرقي كشته شدند

رئيس پليس راهور آذربايجان شرقي گفت: در سال 89 نزديك به يك‌هزار و 100 نفر در تصادفات جاده‌اي و درون‌شهري آذربايجان شرقي كشته شدند.

 رئيس پليس راهور آذربايجان شرقي گفت: در سال 89 نزديك به يك‌هزار و 100 نفر در تصادفات جاده‌اي و درون‌شهري آذربايجان شرقي كشته شدند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سيد مهدي‌ پورپيغمبر ظهر امروز در جمع اعضاي شوراي اسلامي استان خواستار فرهنگ‌سازي گسترده و لايه‌اي در امر ارتقاي فرهنگ ترافيكي و جاده‌اي شد.
رئيس پليس راهور آذربايجان شرقي با اشاره به وظيفه پليس راهنمايي و رانندگي استان در راستاي برقراري نظم و ترافيك جاده‌اي و داخل شهري اظهار داشت: پليس راهور با وجود مشكلات فراوان درصدد برقراري آرامش، نظم و امنيت جاده‌اي به طور شايسته در سطح استان هستيم.
وي گفت: در حاليكه حجم ورودي خودرو به ناوگان حمل و نقل كشور در سال گذشته، 106 ميليون خودرو بوده است كه سهم آذربايجان شرقي بيش از 50 هزار خودور است كه وارد چرخه حمل و نقل استان در سال 89 شد.
پورپيغمبر تصريح كرد: اين حجم از ورود خودروها همراه با نيازهاي جانبي متعددي است كه خطرات و امنيت ترافيكي را تهديد مي‌كند.
رئيس پليس راهور آذربايجان شرقي با بيان اينكه ارتقاي امنيت و فرهنگ ترافيكي در كشور و استان داراي اهميت است، اظهار داشت: دستگاه‌هاي فرهنگي و موثر در امر آموزش بايد قبل از راهنمايي و رانندگي در اين راستا وارد شوند و نقش پليس در اين زمينه نقشي ثانوي و پيشگيرانه خواهد بود.
وي با اشاره به تلاش پليس راهور در فرهنگ‌سازي جامعه كودكان گفت: اين تلاش مستمر از سال 82 آغاز شد و در سال‌هاي بعد شاهد نتايج شيرين اين سرمايه‌گذاري فرهنگي ميان كودكان و نوجوانان بوده‌ايم.
پورپيغمبر با بيان اينكه در سال 84 شاهد كشته شدن بيش از 430 نفر در تصادفات درون‌شهري بوديم، اظهار داشت: اين تعداد در سال‌هاي بعد و با وجود افزايش وسايل نقليه كاهش يافته است.
وي گفت: در ساليان گذشته شاهد كاهش نزولي تعداد تلفات رانندگي در داخل شهر بوديم اما اين تعداد در سال 89 روند صعودي به خود گرفته و شاهد افزايش محدود تعداد تلفات جاده‌اي بوديم.
پورپيغمبر تصريح كرد: تعداد تلفات جاده‌اي داخل شهر تبريز در سال گذشته 169 نفر بوده كه در ساير شهرهاي استان نيز تلفاتي وجود داشته و بيش از 400 نفر را شامل مي‌شود.
وي افزود: در تصادفات جاده‌اي استان نيز 666نفر در جاده‌هاي برون‌شهري استان فوتي داشته است كه در مجموع نزديك به يك‌هزار و 100 نفر در جاده و شهرهاي استان در اثر تلفات جاده‌اي كشته شده‌اند.


نوشته شده در   دوشنبه 5 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode