ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1390     |     کد : 18588

امتيازات لازم را در 2 هفته باقيمانده كسب مي‌كنيم

رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: در دو هفته باقيمانده، ماشين‌سازي با كسب امتيازات لازم براي ماندن در ليگ يك را كسب مي‌كنيم.

 رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: در دو هفته باقيمانده، ماشين‌سازي با كسب امتيازات لازم براي ماندن در ليگ يك را كسب مي‌كنيم.

شهرام دبيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: تيم ماشين‌سازي تبريز در بازي مقابل فولاد نطنز در نيمه دوم بازي خوبي ارائه داده و بازي باخته را به تساوي كشاند.
وي تصريح كرد: به نظر من تيمي كه در هفت دقيقه بازي دو بر صفر باخته را دو بر دو تساوي مي‌كند مي‌تواند در طول فصل با ارائه بازي‌هاي بهتر امتيازات بيشتري كسب كند.
دبيري تصريح كرد: برگزاري بازي‌هاي ماشين‌سازي در يك ورزشگاه مي‌توانست براي اين تيم حاشيه امني فراهم كرده و مسلماً در نتايج تيم نيز تاثيرات مثبتي را به دنبال مي‌داشت اما انجام 12 بازي خانگي ماشين‌سازي در چهار ورزشگاه متفاوت در روند امتيازگيري اين تيم تاثير منفي گذاشته و عملاً سبب شد ماشين‌سازي در استفاده از امتيازات خانگي به همان اندازه تيم مهمان بهره‌مند باشد .
رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي در تاييد اين موضوع افزود: در حاليكه يك بازي خانگي و يك بازي خارج از خانه ماشين‌سازي باقي مانده، مجموع امتيازات بازي‌هاي خارج از خانه ماشين‌سازي با امتيازات كسب كرده در تبريز در عدد 14 برابر است و اين نمايانگر اين موضوع است كه ماشين‌سازي در تبريز نتوانسته انتظارات را برآورده سازد كه مهم‌ترين دليل آن عدم برگزاري بازي‌هاي اين تيم در يك ورزشگاه ثابت است.
دبيري گفت: اكثر تيم‌هاي حاضر در مسابقات ليگ، تقريباً دو برابر امتيازات خارج از خانه خود را در بازي‌هايي كه ميزبان هستند، كسب مي‌كنند زيرا در بازي خارج از خانه براي مساوي گام گذاشته اما در خانه براي برد وارد ميدان مي‌شوند.
وي اظهار داشت: اگر شرايط تيم ماشين‌سازي در تبريز مهيا بود و اگر مي‌توانستيم دو برابر امتيازات خارج از خانه خود در تبريز كسب كنيم، امروز با بيش از 40 امتياز به ليگ برتر صعود مي‌كرديم.
دبيري ضمن تشكر از تماشاگران ماشين‌سازي افزود: من كمال تشكر را از تماشاگران تيم دارم كه در سخت‌ترين شرايط در كنار تيم بودند.
وي گفت: در بازي ماشين‌سازي با فولاد نطنز تا دقيقه 75 كه تيم با دو گل از مهمان خود عقب بود اما تماشاگران با تمام وجود تيم را تشويق مي‌كردند و من بابت داشتن چنين تماشاگراني احساس غرور مي‌كنم، براي همين انتظار دارم در بازي مقابل تربيت يزد با حضور خود موجبات پيروزي ماشين‌سازي را فراهم كنند.
دبيري همچنين دو بازي باقي مانده تيمش را حساس ذكر كرده و گفت: بازي در ياسوج مقابل شهرداري اين شهر كه هنوز اميدهايش را براي صعود به بازي پلي‌آف جستجو مي‌كند، ديداري سخت و مشكل است همچنين آخرين بازي تيم در تبريز مقابل تربيت يزد نيز از حساسيت فراواني برخوردار بوده و با توجه به نزديكي امتيازات بين تيم چهارم تا تيم چهاردهم كه فقط 6 امتياز است، تمام اين تيم‌ها در خطر سقوط بوده و اين بر حساسيت بازي‌هاي باقيمانده افزوده است.
وي تصريح كرد: اميدوارم ماشين‌سازي بتواند با كسب امتيازات لازم در جدول رده‌بندي به رده‌هاي بالاتر صعود كند.
تيم ماشين‌سازي تبريز جمعه آينده در ياسوج به مصاف شهرداري اين شهر رفته و در آخرين بازي خود ميزبان تربيت يزد است، ماشين‌سازي در حال حاضر با 28 امتياز در رده سيزدهم ليگ دسته اول ايران قرار دارد.



نوشته شده در   دوشنبه 5 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode