ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 ارديبهشت 1390     |     کد : 18507

كشته شدن 120 نفر در محور ميانه ـ تبريز

فرماندار شهرستان ميانه از كشته شدن 120 نفر در محور ميانه ـ تبريز در يك سال گذشته خبر داد.

فرماندار شهرستان ميانه از كشته شدن 120 نفر در محور ميانه ـ تبريز در يك سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي فرمانداري ميانه، تقي خلفاپور با تاكيد بر تامين امنيت جان مردم در محور ميانه تبريز اظهار داشت: از ديدگاه ديني و غيرديني هم كه بنگريم معامله جان مردم با چيزي روا نيست.
وي، يكي از اساسي‌ترين مشكل شهرستان را بحث محور سرچم ـ ميانه ـ تبريز عنوان كرده و كشته شدن 120 نفر طي سال گذشته در اين مسير را كه اكثرا هم متاهل بودند، مايه تاسف خواند.
فرماندار ميانه گفت: آيا صحيح است به خاطر اينكه اقتصاد برخي مغازه‌داران و تعميرگاه‌هاي واقع در مسير با ممنوعيت تردد وسائط نقليه سنگين تحت‌تاثير قرار مي‌گيرد با جان انسان‌ها بازي كرده و ده‌ها خانوار بدون سرپرست را به جامعه تحويل داد.
خلفاپور، اجراي محدوديت تردد كاميون‌هاي باري در ايام عيد را موجب كاهش تصادفات و عدم تصادف منجر به فوت در اين محور عنوان كرد و افزود: با برقراري مجدد تردد طي چند روز اخير شاهد كشته شدن 9 نفر از هموطنان در اين مسير بوديم كه در همين راستا با مسئولان ذي‌ربط استاني جلسه‌اي ترتيب داديم كه بنابر تصميمات اتخاذ شده مقرر شد تا محدوديت ترافيك براي تردد خودروهاي سنگين در محور ميانه - تبريز انجام شود.
وي در ادامه اظهار داشت: قرار است تردد خودروهاي حامل محموله‌هاي صنعتي و اقتصادي براي شهرستان به صورت استثنا در اين مسير تا هفته آينده توسط مسئولان استاني با دقت تمام آناليز شده و جلوي تردد ديگر وسائط سنگين كه براي تردد از اين مسير توجيه ندارند، قانوناً گرفته شود تا مردم با آسودگي تمام بتوانند از اين مسير مناسب براي گردشگري در اين فصول پر طراوت بهره‌مند شده و امنيت جاني آنها حاصل شود.
شهرستان ميانه در شمال غربي ايران و جنوب شرقي استان آذربايجان شرقي قرار گرفته و يكي از 19 شهرستان آن به شمار مي‌رود.
اين شهرستان در محل تلاقي سه استان آذربايجان شرقي، زنجان و اردبيل قرار گرفته و هفت همسايه در اطراف خود دارد، سراب از شمال، بستان‌آباد از شمال غربي، هشترود از غرب، چاراويماق از جنوب غربي، زنجان از جنوب، خلخال از شرق و اردبيل از شمال شرقي اين شهرستان را دربرگرفته‌اند.



نوشته شده در   شنبه 3 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode