ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 شهريور 1397     |     کد : 184823

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دشمنان سعی دارند فرهنگ اسلامی ما را وارونه جلوه دهند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمنان ما تحت عنوان عزاداری‌ها سعی می‌کنند فرهنگ اسلامی ما را وارونه جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمنان ما تحت عنوان عزاداری‌ها سعی می‌کنند فرهنگ اسلامی ما را وارونه جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جلسه شاه‌حسین‌گویان تبریز که در بیت امام جمعه برگزار شد، گفت: همه ما وظیفه داریم به دین خدا کمک کنیم و قطعا در این‌صورت خداوند هم به ما کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: کمک‌کردن به دین راه‌ و روش‌های خاص خودش را دارد اما در همه راه‌ها باید بر تعظیم شعائر اسلام و دین توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: این عشق امام حسین (ع) است که جوانان را به صورت خودجوش به هیئت‌های عزاداری فرامی‌خواند و این موضوعی بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه بیان کرد: این عزاداری‌هاست که نام و یاد امام حسین (ع) را بین مردم در نسل‌های مختلف زنده نگه داشته است و باید توجه کرد که هرچقدر این عزاداری‌ها ساده‌تر برگزار شوند، اثرگذاری بیش‌تری خواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: این را هم نباید فراموش کرد که یک‌سری افراد تحت عنوان عزاداری‌ها سعی می‌کنند فرهنگ اسلامی ما را وارونه جلوه دهند و در این میان شبکه‌های ماهواره‌ای و برخی شبکه‌های مجازی فعال هستند.

وی با یادآوری اینکه دشمن هزینه می‌کند تا عزاداری‌های ما دچار آسیب شوند، گفت: مقابله با این مسائل یک کار دولتی نیست بلکه باید همه دست به دست هم دهیم و همت کنیم.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: نباید بگذاریم با نام اسلام و امام حسین (ع) دشمنان کارهایی انجام دهند که به اهداف‌شان در رابطه با تقابل با نظام جمهوری اسلامی بایستند و این نیازمند هوشیاری است.


نوشته شده در   چهارشنبه 7 شهريور 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode