ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1390     |     کد : 18477

پيروزي فولاد، تراكتورسازي و مس

هفته سي و يكم ليگ برتر فوتبال با پيروزي فولاد و تراكتورسازي و تساوي تيم‌هاي پايين جدولي ادامه يافت.


جام جم آنلاين: هفته سي و يكم ليگ برتر فوتبال با پيروزي فولاد و تراكتورسازي و تساوي تيم‌هاي پايين جدولي ادامه يافت.
به گزارش ايسنا، عصر امروز (جمعه) و در ادامه هفته سي و يكم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال چهار بازي همزمان از ساعت 18 در شهرهاي تبريز، قزوين، تهران و اهواز انجام شد كه در مهم‌ترين بازي‌ها فولاد و تراكتورسازي حريفان خود را شكست دادند و بازي تيم‌هاي پايين جدولي نيز با تساوي به پايان رسيد.

در تبريز، شهرداري اين شهر در حالي كه در پايان نيمه نخست با نتيجه 2 بر 1 از شاهين بوشهر عقب بود در نيمه دوم يك گل ديگر هم وارد دروازه اين تيم كرد تا بازي را به تساوي 2 بر 2 بكشاند. لك چيرا (17) و عماد رضا (44) براي شاهين و ميثم بائو (45) و حبيب گرداني (52) براي شهرداري تبريز گلزني كردند.

با اين نتيجه شاهين 34 امتيازي شد و موقتا به رده يازدهم جدول صعود كرد. شهرداري تبريز نيز 33 امتيازي شد و جاي سايپا را در مكان سيزدهم جدول گرفت.

اما در تهران ديدار حساس تيم‌هاي پايين جدولي استيل‌آذين و راه‌آهن با نتيجه مشابه 2 بر 2 به پايان رسيد.

استيل‌آذيني‌ها كه در نيمه نخست با دو گل از حريف خود عقب افتاده بودند در نيمه دوم كار دور از انتظاري انجام دادند و توانستند بازي را به تساوي بكشانند. مجيد باجلان دو بار (19 و 35) براي راه‌آهن گلزني كرد و گل‌هاي استيل آذين را هم محمد غلامي (58) ‌و محمد برجلو (68) به ثمر رساند.

با اين نتيجه استيل آذين 25 امتيازي شد اما همچنان در قعر جدول ليگ برتر حضور دارد. راه‌آهن نيز 31 امتيازي شد و در رده شانزدهم جدول باقي ماند.

اما در اهواز، شاگردان مجيد جلالي در بازي مهم خود با ملوان با تك گل رضا نوروزي (71) پيروز از زمين خارج شدند. فولاد با اين پيروزي 47 امتيازي شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به مس به رده ششم جدول صعود كرد.

در آخرين ديدار امروز نيز تراكتورسازي در قزوين ميهمان پيكان بود و در پايان توانست با نتيجه 2 بر 1 حريفش را مغلوب كند. رحمان رضايي (3) تك گل پيكان را به ثمر رساند و براي تراكتورسازي نيز محمدحسن ابراهيمي (18) و مهدي كياني (28) گلزني كردند.

تراكتورسازي با اين برد 53 امتيازي شد تا همچنان براي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا با استقلال و ذوب‌آهن و پرسپوليس رقابت كند. پيكان نيز با اين باخت شرايط خود را بحراني‌تر از پيش كرد و با 29 امتياز در رده هفدهم ماند تا در كنار استيل‌آذين نامزدهاي اصلي سقوط باشند.

در نخستين بازي امروز نيز مس كرمان با يك گل از سد سايپا گذشته بود.


نوشته شده در   جمعه 2 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode