ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1390     |     کد : 18469

نمازگزاران تبريزي: با اذن رهبري آماده جانفشاني هستيم

نمازگزاران تبريزي اعلام كردند با اذن رهبري آماده جانفشاني در جبهه نبرد عليه آل‌خليفه و آل‌سعود هستند.

نمازگزاران تبريزي اعلام كردند با اذن رهبري آماده جانفشاني در جبهه نبرد عليه آل‌خليفه و آل‌سعود هستند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، هزاران تن از نمازگزاران جمعه تبريز امروز پس از اقامه نماز جمعه زير باران شديد كه از شب گذشته در تبريز آغاز شده، مسير مصلاي امام خميني(ره) تا ميدان ساعت تبريز را در اعتراض به جنايات آل‌سعود و آل‌خليفه عليه مردم بحرين راهپيمايي كردند.
راهپيمايان خشمگين با شعارهاي قرآني از جمله «تبت يدا ابي لهب» و نيز شعار مرگ بر آل‌سعود دخالت مزدوران سعودي و وهابي را در اين جنايات محكوم كردند.
تظاهركنندگان همچنين با سردادن شعارهايي همچون «مسلمان بحريني دشمن استبداد است»، «مرگ بر آمريكا»، «اسرائيل جنايت مي‌كنه، آمريكا حمايت مي‌كنه» و «سعودي جنايت مي‌كنه، آمريكا حمايت مي‌كنه» خشم و انزجار خود را از كشتار مردم بي‌دفاع بحرين اعلام كردند.
نمازگزاران تبريزي با شعارهايي در حمايت از قيام اسلام‌خواهانه ملت‌هاي منطقه، كشتار مردم ليبي، بحرين و يمن را محكوم كرده و خواستار توقف كشتار مردم و خروج نظاميان عربستان و امارات از اين كشور هستند.
نمازگزاران با شعارهاي «الله‌اكبر»، «مرگ بر آمريكا»، «مسلمان بحريني تو رهرو حسيني»، «حكومت آل سعود دشمن اتحاد مسلمين»، «مرگ بر حكومت آل خليفه» و «يا حجت‌ابن‌الحسن عجل الي ظهورك» جنايات عليه مردم بحرين را محكوم كردند.
در راهپيمايي امروز مردم شهرستان تبريز كه امام جمعه و نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي به همراه ديگر علما و مسئولان استاني نيز دوشادوش مردم حضور داشتند، دست‌نوشته‌هايي در محكوميت كشتار مردم بحرين توسط رژيم آل‌خليفه و آل‌سعود توسط راهپيمايان معترض حمل مي‌شد.


نوشته شده در   جمعه 2 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode