ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 تير 1397     |     کد : 184062

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

خدمت سازمان تبلیغات اسلامی به فرهنگ دینی ۳۷ساله شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از ۳۷ساله شدن خدمت سازمان تبلیغات اسلامی به فرهنگ دینی سراسر کشور خبر داد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از ۳۷ساله شدن خدمت سازمان تبلیغات اسلامی به فرهنگ دینی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی امروز در دیدار مدیران و معاونان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در این استان اظهار کرد: اول خرداد، ۳۷امین سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که این سازمان یکی از نهادهای مولود انقلاب است و به دستور امام خمینی (ره) پا به عرصه گذاشته است.

وی همچنین بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی ۳۷سال است که در کشور مشغول خدمت به مردم در عرصه‌های ترویج فرهنگ دینی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد: همه‌ساله برنامه‌هایی از سوی مرکز به ادارات کل استان‌ها ابلاغ می‌شود که ما امیدواریم امسال بتوانیم وظایف محول‌شده را به شکلی پویاتر نسبت به سال‌های گذشته انجام بدهیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسینی در ادامه تشریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در استان خادم ۷هزار روحانی، ۲هزار و ۷۰۰مبلغ، ۷۵۰مبلغه، ۶۸۰موسسه و خانه قرآنی، مستقر و ۸۵۰۰هیئت مذهبی، ۶هزار مداح است و این‌ها در مجموعه وظیفه سنگین و مهم تبلیغ دینی را انجام می‌دهند.

وی همچنین گفت: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور و دبیر شورای هیئات مذهبی کشور از استان ما انتخاب شده‌اند و این‌ها ظرفیت‌های مهمی برای ما به شمار می‌آیند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین از آغاز به کار سامانه «سما» خبر داد و افزود: در این سامانه اطلاعات مساجد سراسر استان به صورت منسجم و مدون ثبت خواهد شد که این سامانه در روز جهانی مسجد رونمایی می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در مهر سال گذشته تنها ۵۱روحانی مستقر در استان داشتیم که اکنون این تعداد به ۱۱۴ روحانی مستقر رسیده است و در نظر داریم امسال به ۱۳۶ روحانی که اکثرا هیئت امنایی باشند به این مهم دست یابیم.


نوشته شده در   جمعه 1 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode