ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390     |     کد : 18405

انگيزه بالايي براي قهرماني داريم

سرپرست تيم ملي راگبي گفت: در رقابت‌هاي آسيايي تايلند انگيزه بالايي براي قهرماني داريم.

 سرپرست تيم ملي راگبي گفت: در رقابت‌هاي آسيايي تايلند انگيزه بالايي براي قهرماني داريم.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي هيئت راگبي و كريكت آذربايجان شرقي، داوود ايوبي، كاپيتان و سرپرست تيم دبيري تبريز به عنوان سرپرست تيم ملي به همراه ايرج عبدي و رامين نجفي دو بازيكن تيم دبيري تبريز تمرينات آماده‌سازي خود را به همراه ساير ملي پوشان راگبي آغاز كردند.
داوود ايوبي، كاپيتان و سرپرست تيم دبيري تبريز در خصوص برگزاري اين اردو گفت: سومين و آخرين مرحله اردوي آماده‌سازي تيم ملي راگبي به منظور كسب آمادگي هرچه بيشتر و حضوري موفق در رقابت‌هاي آسيايي تايلند، در منطقه زيباكنار انزلي برگزار مي‌شود.
وي افزود: اين اردو از شنبه با حضور 28 ملي پوش آغاز شده و تا دهم ارديبهشت ادامه خواهد داشت.
سرپرست تيم ملي راگبي با اشاره به اينكه از سه بازيكن دعوت شده از تيم دبيري تبريز، دو بازيكن در اردوي تيم ملي حاضر هستند، اظهار داشت: علاوه بر رامين نجفي و ايرج عبدي كه جزو بازيكنان فيكس تيم ملي به شمار مي‌روند، حسن نوزاد نيز كه از نفرات اصلي تيم ملي محسوب شده و در اردوهاي قبلي نيز حضوري موفق داشته، به اين اردو دعوت شده بود اما به دليل مشكلات شغلي و عدم صدور مرخصي از سوي كارخانه تراكتورسازي تبريز به وي، اين بازيكن تاثيرگذار نتوانست تيم ملي را در اين اردو همراهي كند.
ايوبي در ارتباط با آخرين وضعيت ملي پوشان راگبي كشورمان نيز گفت: راگبي‌بازان تيم ملي با جديت تمام در تمرينات حضور دارند و با شادابي و انگيزه خاصي زير نظر كادر فني تيم ملي كار مي‌كنند.
وي ادامه داد: تيم ما با هدف قهرماني و صعود به سبد a آسيا گام در رقابت‌هاي آسيايي بانگكوك تايلند خواهد گذاشت و به نظر من اعضاي تيم ملي اين انگيزه و توانايي را دارند كه به اين مهم نائل شوند.
ايوبي با اشاره به شناخت كادر فني از حريفان تيم ملي خاطرنشان كرد: ما در بازي‌هاي آسيايي با تيم‌هاي تايلند، چين تايپه و هندوستان هم‌گروه هستيم كه به غير از تيم چين تايپه كه سال گذشته در سبد a آسيا حضور داشت ، از دو حريف ديگر خود شناخت خوبي داريم.
سرپرست تيم ملي راگبي در ادامه با بيان اينكه صعود اين تيم از سبد c به سبد b ، حاصل تلاش بازيكنان و انديشه‌هاي حرفه‌اي محمد صادق نبي‌دوست، سرمربي تبريزي سابق تيم ملي بوده، اظهار داشت: به نظر من در صورتيكه آقاي نبي‌دوست در راس كادر فني تيم ملي حفظ مي‌شد، مي‌توانست همچون گذشته براي تيم به خوبي كار كند اما با اين حال من اميدوارم بتوانيم با سرمربيگري وين مسترز نيوزيلندي نتيجه خوبي در بازي‌هاي آسيايي تايلند كسب كنيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تاثير مثبت افشين دبيري رئيس هيئت راگبي و كريكت آذربايجان شرقي روي بازيكنان ملي پوش تيم دبيري تبريز تصريح كرد: بدون شك حمايت‌هاي آقاي دبيري و امكانات بسيار خوبي كه ايشان در اختيار ورزشكاران اين رشته قرار مي‌دهند، به لحاظ مختلف تاثير بسيار خوبي روي بازيكنان گذاشته و من به عنوان كاپيتان و سرپرست تيم راگبي دبيري تبريز از زحمات آقاي دبيري تشكر مي‌كنم.
اضافه مي‌شود، تيم ملي راگبي ايران به همراه تيم‌هاي تايلند، چين تايپه و هندوستان در سبد b آسيا قرار دارد كه در صورت قهرماني در مسابقات قهرماني آسيا، به سبد a صعود خواهد كرد.
همچنين مسابقات راگبي قهرماني آسيا روزهاي چهاردهم تا بيستم ارديبهشت ماه سال‌جاري به ميزباني شهر بانگكوك تايلند برگزار خواهد شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode