ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 خرداد 1397     |     کد : 183908

در خطبه های نمازجمعه بناب عنوان شد؛

ایران در سایه ولایت و مجاهدت مردان الهی کانون امنیت است

امام جمعه بناب گفت: در سایه ولایت و مجاهدت مردان الهی، جمهوری اسلامی ایران کانون امنیت است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

 امام جمعه بناب گفت: در سایه ولایت و مجاهدت مردان الهی، جمهوری اسلامی ایران کانون امنیت است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز جمعه در خطبه های آیین عبادی سیاسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرستان بناب با بیان اینکه اسرائیل شوم در منطقه ام المصائب است؛ اظهار کرد: ایجاد رژیم جعلی توسط خودفروختگان غربی و دفاع مستمر از آن به این منظور است که نبض منطقه را در دست گرفته و هر وقت خواستند ملت های مورد نظر خود را تحت سلطه خود قرار دهند.

وی افزود: دشمن به بهانه های پوچ و واهی در هر حال در صدد طرح نقشه است و با طرح مسائل قومی، منطقه ای و اقتصادی می خواهند به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در چنین مقطع حساسی باید زمان شناس، دشمن شناس و جریان شناس باشیم؛ اذعان کرد: باید با ایستادگی در برابر مشکلات با صبر و حوصله دشمنان را در عملی کردن اهداف خود ناکام بگذاریم.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین ضمن تأکید مجدد برای تمام گروه های سیاسی فعال در کشور مبنی بر تحمل یکدیگر گفت: درد اساسی کشور از این ناحیه است و مشکلات و تهدیدات دشمنان هیچ خللی در اراده این ملت وارد نمی کند و نمی تواند تأثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: طبق فرموده مقام معظم رهبری قطب قطب شدن مردم سمی مهلک در جامعه است و از این رو تمام لعن و نفرین باید نثار آمریکا و اذناب آن شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: مسئولان و گروه های سیاسی فعال در کشور در شرایطی که در شب های قدر باهم هستند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس کنار همدیگر قرار دارند، پس این چه مصیبتی است که دامن گیر کشور شده و همدیگر را تحمل نمی کنیم!؟ الحمدلله که در شهرستان ما از چنین موضوعاتی خبری نیست!

اتحاد و همبستگی مردم را نباید برهم زد

حجت الاسلام باقری بنابی سپس تصریح کرد: با زبان روزه قسم یاد می کنم که روح ولایت و روح امام راحل(ره) و قلب رهبری از یک عده ولایت مداری ها بری هستند. اتحاد و همبستگی مردم را به هم نزنیم، ملت را قطب قطب نکنیم و به همدیگر ناسزا نگوییم!

وی یادآور شد: اگر در تلاشیم بر تعداد دوستان و علاقمندان رهبری اضافه شود، باید راه و روش معرفت را در پیش بگیریم.

امام جمعه شهرستان بناب در عین حال اظهار کرد: البته شعار«مرگ بر آمریکا» حسابش جداست! امروز شعار «مرگ بر آمریکا» فرموده قرآن است. از این رو کمترین عکس العمل ما در برابر آمریکا همان تکرار و ادامه دادن شعار«مرگ بر آمریکا» می تواند باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی تأکیدکرد: آمریکایی ها ریشه جمهوری اسلامی را نشانه رفته اند و ما نیز قلب تپنده آمریکا در منطقه«رژیم اشغالگر قدس» را مورد هدف قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه آن هایی که خود را به رهبری نزدیک می دانند، باید بیشتر از دیگران در راستای تحقق منویات معظم له قدم بردارند؛ گفت: چرا که عملکرد نامطلوب من به عنوان نماینده رهبری می تواند رهبری را زیر سئوال ببرد! از این رو باید بیشتر مواظب و مراقب رفتارهای خود بود.

برای ادامه فعالیت های هسته ای منتظر هیچ کس نمی‌مانیم

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه شخص امیرالمؤمین علی(ع) نیز همواره تا آخرین لحظات عمر خود بر حفظ وحدت تأکید داشتند؛ افزود: امروز تنها مشکل این کشور از داخل نظام است و اگر گروه های فعال مرکز نشین همدیگر را تحمل کنند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برجام تصریح کرد: ایشان گفتند برای ادامه فعالیت های هسته ای منتظر هیچ کس نمی مانیم ولی در چارچوب برجام. پس معلوم شد پیمان برجام برای ولی امر مسلمین قابل احترام است. پس ما که مؤمن و حامی ولایت هستیم باید تقوا پیشه کنیم و پشت سر ولایت و رهبری قدم برداریم.

امام جمعه بناب در خاتمه خطبه های نماز جمعه ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم و آحاد مختلف مردم در برنامه های شب های قدر و همچنین راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، از زحمات و تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی و اعضای شورای تأمین شهرستان کره در طول سال و بویژه در این ایام امنیت آفریدند تا مردم با آسایش تمام به دعا و نیایش بپردازند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: این مسئولان در عبادت این مردم سهیم و شریک هستند.

این گزارش حاکی است، مردم روزه دار شهرستان بناب نیز همپای مردم سراسر کشور با حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با سردادن شعارهای«مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» ضمن محکومیت جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی خواستار آزادی فلسطین و مردم مظلوم آن شدند.


نوشته شده در   جمعه 18 خرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode