ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 3 خرداد 1397     |     کد : 183740

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

تبلیغات اسلامی یکی از دستگاه های پیگیر آسیب‌های اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی این سازمان را جزء دستگاه های درگیر و پیگیر در حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی کرد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی این سازمان را جزء دستگاه های درگیر و پیگیر در حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی صبح امروز در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی اداره تبلیغات اسلامی شهر جدید سهند اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مجوعه‌هایی است ک با دستور حضرت امام در سال ۱۳۶۰ افتتاح شد و یکی از نهادهایی است که به عنوان مولود انقلاب از آن یاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گستردگی فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ دینی و قرآنی توانسته در طول سالیان متمادی تاثیرات بسیار زیاد و مثبتی برای جامعه داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تشریح کرد: تبلیغ دین، ساماندهی شئونات اجتماعی، در اختیار داشتن مجموعه‌هایی مثل کانون مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته، هیئات مذهبی، دارالقرآن الکریم، مدارس معارف اسلامی صدرا، و.... باعث شده فعالیت‌های تبلیغات اسلامی وسیع‌تر باشند.

وی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی یکی از ۱۱ دستگاه درگیر آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: با توجه به تاکید و پیگری‌های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی تبلیغات اسلامی در این حوزه نیز تلاش دارد اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

حجت‌الاسلام دکتر حسینی در باره شهر جدید سهند هم ابراز کرد: در شهر جدید سهند پراکندگی جمعیت و تنوع جمعیتی وجود دارد و لازم است فعالیت‌های بیش‌تر و بهتر فرهنگی و تبلیغی در این شهر صورت بگیرد.

وی اعلام کرد: افتتاح دفتر تبلیغات اسلامی در سهند قدم اول است که بعد با کمک مدیران این شهر در صدد گسترش آن مجموعه خواهیم بود.


نوشته شده در   پنجشنبه 3 خرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode