ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 30 ارديبهشت 1397     |     کد : 183684

امام جمعه تبریز:

آمریکا به یک میلیارد مسلمان دهن کجی کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس شریف، گفت: ایالات متحده با این اقدام به بیش از یک میلیارد مسلمان جهان دهن کجی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس شریف، گفت: ایالات متحده با این اقدام به بیش از یک میلیارد مسلمان جهان دهن کجی کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، رفتار زشت و دور از قوانین بین المللی دولت آمریکا را فتنه ‌گری جدید ترامپ علیه مسلمانان دانست و افزود: همزمان با این اقدام نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را در نوار غزه به شهادت می رساند و جامعه جهانی نیز در سکوت کامل به سر می برد.
وی ، سکوت جامعه جهانی علیه اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا در منطقه غرب آسیا و جنایات اسرائیل غاصب در کشتار مردم بی ‌دفاع فلسظین را تاسف‌ بار خواند و اظهار کرد: در این میان بی‌ تحرکی حکام دست نشانده منطقه و اعراب مرتجع نسبت به این جنایت‌ها جای تامل دارد.
حجت الاسلام آل هاشم به مذاکره ایران با چند کشور اروپایی برای حفظ برجام پس از خروج آمریکا اشاره کرد و گفت: این مذاکرات اگر بهانه غربی ها در عرصه بین‌المللی را از بین ببرد و منافع ملی ما را تامین کند، اشکالی ندارد، اما همان طور که رهبر معظم انقلاب اشاره کرده‌اند، به اروپایی‌ها هم هیچ اطمینانی نیست و اگرچه آنها حرف‌هایی برای حفظ برجام بدون آمریکا می زنند، اما تجربه چند سال گذشته ثابت کرده است اروپا قابل اعتماد نیست.
وی اضافه کرد: انتظار از دولتمردان نظام اسلامی این است که در جریان مذاکرات تضمین‌های لازم و جدی‌ از طرف های مقابل بگیرند تا برای سال های آینده بهانه به دست آنها ندهیم.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: با توجه به شرایط و قراین موجود نباید به نتیجه این مذاکرات دلخوش بود، بلکه باید اقتصاد مقاومتی و تولید ملی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم تا دیگر خباثت‌ها علیه ایران کارساز نشده و خدشه به کشور وارد نکند.
وی به ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی موزه، نیز اشاره کرد و با بیان اینکه حفظ میراث فرهنگی وظیفه تک تک افراد جامعه است، افزود: افرادی که در این بخش مشغول هستند رسالتی عظیم بر عهده داشته و وظیفه خطیری بر دوش دارند.
حجت الاسلام آل‌هاشم با تاکید بر اینکه میراث برجای مانده از گذشته‌ها آیینه عبرت تاریخ بشر است، گفت: موزه‌ها در خدمت توسعه هستند و حفظ و صیانت از آنها باید سرلوحه کار مسوولان باشد.
خطیب جمعه تبریز از وضعیت حاکم بر فروشگاه های لباس زنانه در تبریز انتقاد کرد و گفت: عرضه لباس های زیر زنانه توسط فروشندگان مرد و نصب آنها در انظار عمومی و همچنین فروش مانتوهای جلوباز به هیچ عنوان در شان و منزلت نظام جمهوری اسلامی نیست و باید جلوی آنها گرفته شود.
حجت الاسلام آل هاشم فروشنده‌های بانو را نیز خطاب قرار داد و افزود: برای رعایت شئونات اسلامی در این زمینه هشدار می دهم.
وی اظهار کرد: در گذشته فروشنده لباس زیر زنان، خود بانوان بودند اما نمی دانم اکنون چه اتفاقی افتاده و غیرت‌ها کجا رفته است که لباس زیر زنان را در ویترین‌ها و در معرض دید همگان به خصوص آقایان می گذارند و می فروشند.

 


نوشته شده در   يکشنبه 30 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode