ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397     |     کد : 183646

در جلسه سیاست گذاری بزرگداشت ۱۴و۱۵خرداد عنوان شد؛

حفظ آرمان های امام راحل(ره) مهمترین رسالت مسئولان است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حفظ آرمان های امام راحل(ره) مهمترین رسالت مسئولان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حفظ آرمان های امام راحل(ره) مهمترین رسالت مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام حسین تقی زاده ظهر امروز دوشنبه در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی بزرگداشت ۱۴و۱۵خرداد و روز جهانی قدس در استانداری آذربایجان شرقی ابراز داشت: مراسم محوری بزرگداشت ۱۴و۱۵ خرداد در تبریز از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی سپس در خصوص جزئیات این برنامه ابراز داشت: این مراسم بزرگ و باشکوه با مشارکت فعال مردم و مسئولین در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد به صورت مجزا و در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.

تقی زاده با بیان اینکه آرمان ما همان آرمان امام خمینی است، ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) اسوه و الگوی تمام مسلمین و ملت ایران است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کمیته های ۱۷گانه این ستاد در حال نهایی کردن برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد هستند، افزود: ستادهای شهرستانی نیز در تدارک برنامه های این ایام شروع به کار نموده اند.باید از فرصت تقارن ایام ۱۴و ۱۵خرداد و روز جهانی قدس با ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر استفاده کنیم.

راه ما راه امام خمینی است

وی با بیان اینکه راه ما راه امام، هدف ما هدف امام و آرمان امام آرمان ماست، ادامه داد: دفاع از اسلام ناب محمدی(ص)، خدمت به مردم و قدرشناسی از آنان و تلاش برای تأمین رفاه مردم، استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل ظالمان، حمایت از محرومان و مستضعفان عالم است.

تقی زاده همچنین با بیان اینکه امام خمینی(ره) بر این باور بود که ملت انقلابی ایران همانند امت اسلامی در زمان رسول الله(ص) و بهتر از آنان در دفاع از اسلام ناب برخاسته اند، گفت: خدمت به این مردم افتخاری بزرگ محسوب می شود.

وی با اشاره به فعال شدن کمیته های مختلف مراسم رویدادهای یاد شده، گفت: از کمیته های مختلف تقاضا داریم برنامه های مربوطه را درموعد مقرر ارسال کنند تا هماهنگی های لازم و کافی با سایر ارگان ها و نهادها به انجام برسد.حجت الاسلام تقی زاده افزود: با توجه به تقارن روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد با ماه مبارک رمضان، برگزاری برنامه های مربوطه نیازمند مدیریت جهادی تمامی دستگاه ها و ارگان ها است.

اندیشه های امام خمینی(ره) باید به نسل جوان تبیین شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اظهار داشت: اندیشه های امام خمینی(ره) باید به نسل جوان تبیین شود.

رحیم شهرتی فر با اشاره به اینکه اگر خود را مکلف به ادامه راه امام می‌دانیم، لازم است راه، روش، اهداف و وصیت‌نامه الهی و سیاسی به یادگار مانده ایشان را برای نسل‌های بعدی تبیین کنیم، ابراز داشت: باید جامعه را آگاه کرد.

وی با اشاره به اینکه پیام مهم و جهانی امام خمینی در جریان مبارزات انقلابی و سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر اصل وحدت جامعه اسلامی بر مبنای عزت مندی مسلمانان استوار است، ابراز داشت: ایشان دیانت را مرکز ثقل وحدت و انسجام مسلمانان جهان می دانستند.

شهرتی فر با اشاره به اینکه در تاریخ شیعه مجتهدان بسیاری بودند که در جای خود باید به نیکی از آنها یاد کرد، گفت: ولی امام خمینی (ره) ویژگی ‌های خاصی داشتند.

وی گفت: امام خمینی احیاگر بزرگ تفکر اسلامی در قرن حاضر هستند. تقارن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ماه رمضان و شب‌های قدر، روز قدس و انتخاب رهبر معظم انقلاب سلامی به‌عنوان خلف صالح برای سکان‌داری انقلاب اسلامی خیلی مهم است.


نوشته شده در   سه شنبه 25 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode