ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 ارديبهشت 1397     |     کد : 183585

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

مساجد آماده پذیرایی هرچه بیشتر از مومنین در ماه رمضان می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از ضرورت آماده‌سازی مساجد برای پذیرایی هرچه بیش‌تر از مومنین در ماه مبارک خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از ضرورت آماده‌سازی مساجد برای پذیرایی هرچه بیش‌تر از مومنین در ماه مبارک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی ظهر جمعه در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی آذربایجان شرقی اظهار کرد:  ماه رمضان ماه بندگی پروردگار متعال و ماه ضیافت الهی است. ماهی است که همه‌مان به لسان پیامبر اسلام (ص) به ضیافت خداوند متعال دعوت شده‌ایم.

وی ضمن تقدیر از صدا و سیمای آذربایجان شرقی جهت پوشش برنامه‌های مذهبی همچون جشن نیمه‌شعبان، گفت: صدا و سیما برای ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌های خوبی تدارک دیده است که مدت‌هاست درحال ضبط و تولید این برنامه‌ها هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آماده‌سازی مساجد را اولویت اول برای ماه مبارک رمضان دانست و اعلام کرد: مساجد به دلیل تبلیغ معارف دین در اولویت قرار دارند ما قرار است با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه غبارروبی و بحث نظافت و آماده‌سازی مساجد را برای پذیرایی هرچه بیش‌تر از مومنین انجام دهیم.

وی افزود: همچنین بحث روحانیون معظم در ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و ما قرار است همایش بزرگ طلایه‌داران تبلیغ و تجمع اعتراضی روحانیون و طلاب استان به گستاخی ها مردک آمریکایی را یکشنبه هفته ۲۳ اردیبهشت با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی برگزار می کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی توجه بیش‌تر به مباحث قرآنی را از جمله موضوعات مهم دیگر برای ماه مبارک رمضان دانست و توضیح داد: هرارگان و دستگاهی باید با تمام امکاناتی که در اختیار دارد به ترویح فرهنگ قرآنی بپردازد و حتما این موضوع مهم و باعث آرامش روانی جامعه می گردد.


نوشته شده در   جمعه 21 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode