ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1397     |     کد : 183426

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حمایت از کارگران در واقع حمایت از کالای ایرانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بابیان اینکه چرخ های اقتصاد کشور با همت کارگران زحمت کش بدون وقفه در حرکت است، گفت: حمایت از کارگران در واقع "حمایت از کالای ایرانی" است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بابیان اینکه چرخ های اقتصاد کشور با همت کارگران زحمت کش بدون وقفه در حرکت است، گفت: حمایت از کارگران در واقع "حمایت از کالای ایرانی" است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم شامگاه امروز شنبه در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری آذربایجان شرقی که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، روز جهانی کارگر را فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تجلیل از خدمات جامعه کارگری دانست و اظهار کرد: فعالیت کارگران در کنار سرمایه گذاران نشان دهنده تاثیرگذاری این عزیزان در پیشرفت و اقتدار کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: اگر امروز می بینیم چرخ های اقتصاد کشور، کارخانجات و کارگاه های تولیدی و صنعتی بدون وقفه در حرکت است این مهم مگر با همت و پشتکار کارگران زحمت کش تحقق نمی یافت.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم به کار و کارگر اهمیت و جایگاه ویژه ای قائل است، گفت: در این میان موردی که بیش از هر چیزی مهم به نظر می رسد این است که برای بهبود بخشیدن به عملکرد بهتر کارگران، متولیان امر دوره های آموزشی نیز برگزار نمایند.

آل هاشم، حمایت از نیروی انسانی متخصص و کارآمد را حمایت از تولید ملی عنوان کرد، بیان داشت: مسیر تحقق شعار سال با تجهیز نیروی انسانی متخصص به علم روز و تحصیل کرده دانشگاهی هموارتر می شود و تولید ملی با کیفیت را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم توجه واحدهای صنعتی و تکیه بر نیروی انسانی، گامی ارزشمند در راستای بهبود کیفیت تولیدات و صادرات برشمرد و گفت: برای تولید کالای ایرانی با کیفیت باید خطوط تولید به تکنولوژی های روز دنیا مجهز شود و با حمایت از کارگران ایرانی تولید ملی را رقابت پذیر با برندهای خارجی کرد.


نوشته شده در   يکشنبه 9 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode