ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397     |     کد : 183413

امام جمعه شهر مهربان:

تکلیف شهرداری شهر مهربان هر چه زودتر مشخص شود

امام جمعه مهربان از شورای شهر خواست با انتخاب شهرداری متدین و قانون‌مدار تکلیف شهرداری شهر مهربان را هر چه زودتر مشخص کند تا فصل کاری شروع شده به سادگی از دست نرود.

امام جمعه مهربان از شورای شهر خواست با انتخاب شهرداری متدین و قانون‌مدار تکلیف شهرداری شهر مهربان را هر چه زودتر مشخص کند تا فصل کاری شروع شده به سادگی از دست نرود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام حسن مرسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مهربان، در سخنانی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت 12 اردیبشهت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که به شایستگی به نام روز معلم نامگذاری شده است و با تبریک این روز به تمام فرهنگیان و معلمان زحمت‌کش همچنین قدردانی از زحمات و تلاش‌های آنها اظهار داشت: استاد شهید، مرتضی مطهری به حق معلمی دلسوز برای جوانان و نعمتی بزرگ برای انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار به حق باید الگوی مناسب و برگزیده تمام معلمان در جامعه اسلامی باشد، معلمان عزیز باید صبر و شکیبایی، بینش و بصیرت انقلابی فرزندان این سرزمین را حفظ و در ارتقای ارزش‌های انقلابی تلاش کرده و برای ساختن فردایی روشن آماده سازند. 

مرسلی با اشاره به اینکه معلم رکن اصلی توسعه اجتماعی و فرهنگی در آموزش و پرورش تلقی می‌شود، گفت: شایسته است که به جایگاه معلم در جامعه ارزش و اعتبار داده شود و طبق فرمایش مقام معظم رهبری آحاد ملت قدر معلم را دانسته و اهمیت معلمی را درک کنند.

خطیب جمعه شهر مهربان ، تربیت نیروی انسانی خلاق و کاربلد را از اهداف آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تربیت نیروی انسانی خلاق ، دارای اخلاق نیک انسانی و شجاع با ایمان و باور قلبی به خداوند متعال باید خروجی آموزش و پرورش باشد و قطعاً انسان‌های ناامید، افسرده، بی‌تقوا و ناپرهیزگار نمی‌توانند در جامعه الگو باشند و تحول ایجاد کنند. 

مرسلی با گرامیداشت 11 اردیبشهت روز جهانی کارگر، از زحمات تمام کارگران در سنگرهای مختلف در سراسر کشور قدردانی کرد و تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از کار و کارگر ایرانی، این مهم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

امام جمعه شهر مهربان با تبریک اعیاد فرخنده و مبارک شعبانیه و ایام پرخیر و برکت ماه شعبان ماه استغفار، دعا، صلوات و ماه آماده شدن برای ماه ویژه میهمانی خدا، نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج الله ) که به نام روز جهانی مستضعفان همچنین روز سربازان گمنام امام زمان (عج الله)  را تبریک گفت و از زحمات و تلاش‌های آنان در سراسر کشور و به ویژه در شهرستان سراب تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: در سایه دعای خیر حضرت حجت (عج الله) و تلاش‌های شبانه‌روزی، خستگی‌ناپذیر و مخلصانه سربازان آن حضرت در وزارت  اطلاعات، چه در مرزهای شرقی و غربی و چه در داخل شهرها، امنیت و آرامش کامل برقرار است که جا دارد در این رابطه از زحمات و تلاش‌های نیروهای زحمت‌کش نظامی و انتظامی قدردانی کرد و به آنها تبریک گفت.

خطیب جمعه شهر مهربان با گرامیداشت 11  شعبان سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) که به نام روز جوان نامگذاری شده است، بر الگو قرار دادن آن حضرت توسط جوانان تاکید کرد و اظهار امیداوری کرد که حمایت مسؤولان از جوانان نه در شعار بلکه در عمل باشد. 

 مرسلی همچنین 9 اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت و با قدردانی از زحمات شوراها در تمام دوره‌ها و ادوار گذشته، با اشاره به شروع فصل کاری، اظهار امیدواری کرد که شوراها با انتخاب شهرداری متدین ، ولایی و قانون‌مدار تکلیف شهردار شهر مهربان را هر چه زودتر مشخص کنند تا  فصل کاری  شروع شده، به سادگی از دست نرود. 


نوشته شده در   شنبه 8 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode