ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 ارديبهشت 1397     |     کد : 183401

امام جمعه بناب:

وضعیت حقوق و معیشت معلمان تاسف بار است

امام جمعه بناب گفت: وضعیت حقوق و معیشت معلمان تاسف بار است.

امام جمعه بناب گفت: وضعیت حقوق و معیشت معلمان تاسف بار است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز جمعه در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: در سال های قبل از این جایگاه مقدس به کرات در خصوص شغل شریف معلمی مطالبی عرض کرده ام اما از اینکه مدتی است نمی توانم چیزی در این ارتباط بگویم، خجالت می کشم.

وی با بیان اینکه همچنان در حق فرهنگیان کم لطفی های زیادی شده و این کم لطفی ها نیز ادامه دارد؛ افزود: در هیچ دولتی در خصوص آموزش و پرورش گام های اساسی برداشته نشده است و دلسوزی نمی شود.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: هر دولتی که روی کار آمده، وزیر آموزش و پرورش با آن ها معامله کرده است در حالی که قشر شریف معلم از هر جهت در مظلومیت و محرومیت زندگی می کند.

حجت الاسلام باقری بنابی یادآور شد: معلمی که راننده سرویس دانش آموزان شود، وا اسفا و یا وقتی معلمی که برای دریافت کاغذ مورد نیاز کلاس دست نیاز به سوی دانش آموزان دراز می کند، تعلیم و تربیت زیر سئوال می رود.

وی سپس اظهار امیدواری کرد مسئولان امر که روی صندلی وزارت و وکالت تکیه کرده اند، این پیام های ناگوار را درک کرده و در جهت رسیدگی به اصلاح وضعیت معیشت معلمان گام های اساسی بردارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه های نمازجمعه با تبریک فرا رسیدن ایام نیمه شعبان سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت به اهمیت مسأله مهدویت نیز اشاره کرد و گفت: همه روی مسأله مهدویت اتفاق نظر دارند و این مسأله تاکنون تحریف نشده است و اصل مسأله به قدری محکم است که نیاز به توجیه ندارد و اهل سنت نیز روایت های زیادی در این خصوص دارند.

حجت الاسلام باقری بنابی تأکید کرد: بر اساس روایات متقن در صفوف لشگریان امام عصر(عج) از اولیای الهی گرفته تا ملائکه و مقربین نیز حضور دارند و در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) سلاح اصلی حضرت رعب است و آن حضرت به جان قدرت های بزرگ رعب خواهد انداخت و در مدت کوتاهی نسل طاغوت و ظالمان روی زمین ریشه کن شده و عدالت واقعی درجامعه حاکم خواهد شد.


نوشته شده در   جمعه 7 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode