ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 31 فروردين 1390     |     کد : 18340

برگزاري مسابقه رالي اتومبيلراني ارس ـ اروند در منطقه آزاد ارس

مديرعامل منطقه آزاد تجاري ارس از برگزاري مسابقه رالي اتومبيل‌راني ارس ـ اروند خبر داد و گفت: مراحل رالي ارس ـ اروند در حال برنامه‌ريزي و بررسي است.

مديرعامل منطقه آزاد تجاري ارس از برگزاري مسابقه رالي اتومبيل‌راني ارس ـ اروند خبر داد و گفت: مراحل رالي ارس ـ اروند در حال برنامه‌ريزي و بررسي است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، عليرضا مقيمي در ديدار با مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي و فرماندار شهرستان جلفا اظهار داشت: برگزاري جشنواره‌هاي مختلف فرهنگي و ورزشي با رويكرد شادابي و سلامتي تمام آحاد جامعه و توجه به همه اقشار جامعه و برگزاري رقابت‌هاي مهم بين‌المللي در سال 90 از مهم‌ترين اهداف سازمان منطقه آزاد تجاري ارس است.
وي اظهار داشت: رشد و ارتقاي ورزش همگاني و توجه به ورزش قهرماني در منطقه مورد توجه بوده و هست و سعي كرده‌ايم فضاهاي مختلف منطقه را به ورزش‌هاي مختلف اختصاص بدهيم.
مقيمي در اين ديدار خواستار مشاركت همه دستگاه‌هاي اجرايي براي اجرايي شدن توسعه ورزش همگاني شد و افزود: اداره تربيت‌بدني آذربايجان شرقي برنامه‌هاي ورزشي در بخش همگاني و ميزباني رقابت‌هاي مهم كشوري و بين‌المللي را براي منطقه تعريف كرده و با مشاركت تققويم ورزشي مناسبي را اجرايي و عملياتي كنيم.
مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي نيز در اين ديدار گفت: ظرفيت‌هاي منطقه آزاد تجاري ارس با توجه به اعتبارات در سطح بالايي قرار دارد و منطقه توانايي خود را بايد در عرصه توريسم ورزشي به ايران و منطقه نشان دهد.
سيدمحمد شروين اسبقيان در ادامه افزود : حمايت استاندار آذربايجان شرقي در طول يك سال گذشته بي‌نظير بوده و اين حمايت‌ها همچنان ادامه دارد و نگاه ايشان به ورزش نگاهي دور دست و با افق‌هاي روشن است.
وي ادامه داد: در سايه حمايت‌هاي ايشان در سال 90 شاهد برگزاري بيش از هشت دوره رقابت‌هاي مهم آسيايي و بين‌المللي در استان خواهيم بود كه با برنامه‌ريزي‌ها و هماهنگي‌هاي بيشتر شاهد برگزاري تعدادي از اين رقابت‌ها در منطقه آزاد تجاري ارس باشيم.


نوشته شده در   چهارشنبه 31 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode