ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 20 اسفند 1396     |     کد : 182895

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

جوانان امروز بهتر از جوانان دوران انقلاب نباشند، کمتر از آنان نیستند/ نقش موثر رسانه‌ها در سالم نگهداشتن جامعه و محیط ادارات

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: جوانان امروز بهتر از جوانان دوران انقلاب نباشند، کمتر از آنان نیستند و از نظر فداکاری، عدالت‌خواهی و روحیه مطالبه گری در اوج قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: جوانان امروز بهتر از جوانان دوران انقلاب نباشند، کمتر از آنان نیستند و از نظر فداکاری، عدالت‌خواهی و روحیه مطالبه گری در اوج قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر امروز در دیدار جمعی از اهالی رسانه با بیان اینکه بحث خبر مهم بوده و احتمال درستی خبر و کذب بودن همواره مطرح است، اظهار داشت: خبر زمانی عینیت پیدا می‌کند که بررسی شده و اطلاع دقیق ارائه کند.

وی افزود: خبرنگاران سعی کنند خبرهایی که به دست می‌آورند، بررسی دقیق کنند و وقتی به صحت آن پی بردند، آن را منعکس کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی خطاب به اهالی رسانه گفت: سعی کنید از پیشکسوتان خبر یاد کنید، تجلیل از آنان تجلیل از مردانگی و مروت بوده و احترام به خبرنگاران شاغل است.

وی ادامه داد: خبرنگار باید سعی کند در جامعه نشاط ایجاد کند و یکی از وظایف مهم خبرنگار ایجاد امید به آینده کشور در جامعه است.

آل‌هاشم با تاکید بر کار حرفه‌ای خبرنگاری تصریح کرد: در خبرها سعی شود در عین انتشار اخبار، راهکار لازم نیز ارائه شود و صرف انتشار اخبار نتیجه‌بخش نیست.

وی با بیان اینکه انتقاد سازنده با تخریب متفاوت است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های در پیگشیری از مشکلات جامعه موثر هستند.

امام جمعه تبریز گفت: رسانه‌ها در سالم نگهداشتن جامعه، محیط ادارات و سازمان‌ها خیلی موثر هستند.

وی گفت: با توجه به هجمه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و توطئه‌های مختلف، باید تلاش شود همه را به آینده کشور امیدواریم کنیم و به رهنمودهای رهبری توجه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ایجاد خودباوری و خوداتکایی همچنین توجه ویژه به جوانان اظهار داشت: کشور در دست نسل دومی و سومی انقلاب بوده و در حال تحویل به نسل چهارم انقلاب است، باید تلاش کنیم به نحو احسن این امر را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: جوانان امروز بهتر از جوانان دوران انقلاب نباشند،کمتر از آن نیستند و از نظر فداکاری، عدالت‌خواهی و روحیه مطالبه‌گری در اوج قرار دارند.

آل‌هاشم، بر ضرورت فرهنگ‌سازی در جامعه توسط رسانه‌ها در مسائل مختلف اظهار داشت: جوانان واقعا متحول شده‌اند و الان موفقیت‌های ورزشی، اقتصادی، تولیدی و شهدای مدافع حرم توسط جوانان انجام می‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 20 اسفند 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode