ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 اسفند 1396     |     کد : 182787

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باید مردمی باشد

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت مردمی بودن موضوع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت مردمی بودن موضوع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری روز شنبه در جمع مدیران و روسای ادارات تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: رسالت روحانیون برگرفته از رسالت پیامبر (ص) است و همین باعث می‌شود وظیفه روحانیون حساس و خطیر باشد.

وی ادامه داد: هدایت مردم و هدایت جامعه و سوگ‌دادن مردم به طرف خداوند متعال و جلوگیری از انحراف مردم بر عهده روحانیت است و رشد معنوی جامعه و جلوگیری از انحرافات مستلزم این است که روحانیون بیش از پیش مردمی باشند و رابطه‌شان را با مردم افزایش دهند.

باقری با بیان اینکه علم هدایت جامعه بر دوش روحانیت است، اظهار کرد: تدین، تقوا و تعهد سه رکن اساسی روحانیت است و همه روحانیون برای انجام صحیح رسالت خود باید این سه رکن را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه روحانیت شناسنامه دین است و مردم با چشم اسلام به روحانیون نگاه می‌کنند، اعلام کرد: مردم از روحانیون انتظارات زیادی دارند و ما نیز باید سعی کنیم به شناسنامه دین آسیبی نرسانیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان در ادامه خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی یکی از ظرفیت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌آید و ما باید ضمن اینکه در هدایت هیئات مذهبی اقدام می‌کنیم، از ظرفیت‌های آن‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی غافل نشویم.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع آسیب‌های اجتماعی، توضیح داد: فرماندهی کاهش آسیب‌های اجتماعی مستقیما با رهبر معظم انقلاب است و باید توجه داشته باشیم که  مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را مردمی و اجتماعی کنیم در غیر اینصورت مسئولان به تنهایی نمی‌توانند موثر واقع شوند.

 


نوشته شده در   شنبه 12 اسفند 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode