ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 اسفند 1396     |     کد : 182786

امام جمعه اهر:

حمایت از تولید داخلی تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان اهر اظهار کرد: اگر مردم در مصرف کالاهای ضروری با فرهنگ‌سازی مناسب صرفه‌جویی کنند و مسوولان نیز با رفع موانع تولید و اشتغال زمینه درآمد را فراهم کنند، بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان اهر اظهار کرد: اگر مردم در مصرف کالاهای ضروری با فرهنگ‌سازی مناسب صرفه‌جویی کنند و مسوولان نیز با رفع موانع تولید و اشتغال زمینه درآمد را فراهم کنند، بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه حل خواهد شد.

وی، توجه بیشتر والدین به تربیت صحیح فرزندان را یک ضرورت برشمرد و افزود: بهترین ارث والدین برای فرزندان پول، زمین و مسائل مالی نیست بلکه ادب و تربیت است که توجه بیش از پیش در این زمینه از سوی والدین را می‌طلبد.

امام جمعه اهر همچنین بر استفاده درست از شبکه‌های ارتباط جمعی و مجازی تأکید کرد و گفت: باید طوری از شبکه‌های ارتباط جمعی و مجازی استفاده کرد تا از سایر کارهای فردی و اجتماعی نیز باز نماند.

وی همچنین با ابراز تأسف و نگرانی از وقوع پدیده طلاق در جامعه گفت: آمار طلاق در جامعه زیاد شده و اگر می‌خواهیم طلاق کاهش یابد، باید به توصیه‌های قرآن و سفارشات بزرگان دین عمل کنیم.
 
امام جمعه اهر با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و گرامیداشت تکریم مادران و همسران شهدا گفت: همه ما وظیفه داریم مادران و همسران شهدا را بیش از پیش تکریم کنیم چرا که تکریم آنها باعث می‌شود شهدا را که امنیت و اقتدار را مدیون آنها هستیم، فراموش نکنیم.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن روز احسان و نیکوکاری همچنین سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره)، خواستار کمک خیران و اقشار مختلف مردم به خانواده‌های نیازمند و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در آستانه سال جدید شد.

امام جمعه اهر با اشاره به پیش‌رو بودن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه یکایک افراد جامعه به عنوان امانت آیندگان دانست.

وی همچنین با اشاره به دیدارهای همه ساله مردم آذربایجان‌شرقی با مقام معظم رهبری در 29 بهمن و سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: لازم است همایش تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان‌شرقی به مناسبت ۲۹ بهمن و قیام مردم تبریز با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شود.

امام جمعه اهر با انتقاد از دست‌درازی بعضی افراد به بیت‌المال گفت: متأسفانه به برخی‌ در قالب حقوق مبالغی پرداخت می‌شود که باعث رنجش مردم شده و لازم است دست کسانی را که به بیت‌المال دراز می‌شود، قطع کرد.


نوشته شده در   شنبه 12 اسفند 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode