ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 اسفند 1396     |     کد : 182771

امام جمعه موقت مرند:

خانواده ها با خرید کالای ایرانی از تولید ملی حمایت کنند

امام جمعه موقت مرند بر ضرورت حمایت از تولید ملی تاکید کرد و از خانواده های ایرانی خواست در خریدهای پایانی سال، محصولات و کالاهای ایرانی بخرند.

     ایرنا – امام جمعه موقت مرند بر ضرورت حمایت از تولید ملی تاکید کرد و از خانواده های ایرانی خواست در خریدهای پایانی سال، محصولات و کالاهای ایرانی بخرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رسول باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه مرند بر ضرورت صرفه جویی در ایام پایانی سال تاکید کرد و گفت: برخی افراد با نو شدن سال، تمام وسایل خانه را نیز تعویض می کنند که این فرهنگ غلط در برخی از خانواده های ما نفوذ کرده است.
وی تاکید کرد: خانواده های ایرانی کالاها و تولیدات ایرانی را خریداری کنند تا موجب رونق واحدهای تولیدی و کارخانه های ایرانی شود، البته تولیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.
امام جمعه موقت مرند همچنین با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: پایگاه های احسان و نیکوکاری کمیته امداد در سراسر کشور در ایام پایانی سال، راه اندازی می شود تا خانواده های نیازمند مورد حمایت قرار بگیرند.
وی ادامه داد: صدقه دادن آثار و برکات فراوانی دارد که فقر و بیماری را از بین می برد و آثار اخروی نیز به دنبال دارد.
امام جمعه موقت مرند همچنین با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین گفت: این روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، همگان وظیفه داریم که این زنان را تکریم کنیم.
حجت الاسلام باقری در بخش دیگری به رسالت شیعیان در عصر غیبت اشاره کرد و افزود: شیعیان تکلیف دارند در عصر غیبت، به افرادی مراجعه کنند که به دستورات اسلام آشنایی داشته و عامل به آن هستند.
وی خاطرنشان کرد: اگر یک جامعه بخواهد درست حرکت کند باید نظام مند باشد و نظام اسلامی یک نظام الهی است، در عصر غیبت نیز، نظام ولایت فقیه و حکومت اسلامی تداوم حکومت پیامبر اسلام است.
حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه هدف حکومت اسلامی رسیدن به تعالی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است،تاکید کرد: حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی ایران شبیه ترین نظام به نظام معصوم است هر چند ممکن است افراد غافلی هم در این بین باشند و دشمنی هایی علیه این نظام انجام دهند.


نوشته شده در   جمعه 11 اسفند 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode