ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 بهمن 1396     |     کد : 182545

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

مردم‌ از نوع برخوردها در ادارات، دلگیر هستند/ کاری نمی‌کنیم حداقل با مردم مهربان باشیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مردم‌ از برخی برخوردها در ادارات، دلگیر هستند، مسوولان باید، افتخار کنند که در خدمت مردم هستند، نه اینکه با تکبر رفتار کنند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مردم‌ از برخی برخوردها در ادارات، دلگیر هستند، مسوولان باید، افتخار کنند که در خدمت مردم هستند، نه اینکه با تکبر رفتار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم در مراسم گرامیداشت حماسه ۲۹ بهمن و تجلیل از خانواده‌های شهدا که به همت شرکت واحد اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم بصیرت، وحدت و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، الگو و سرمشق‌ ما باشد تا در مقابل شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، به وظیفه خود عمل کنیم.

وی اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم آذربایجان و تبریز، هر لحظه، پا در رکاب گوش‌ به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ها در خصوص نشر افکار فرهنگ دفاع مقدس، وظایف حساسی دارند، افزود: امروز اگرچه در ظاهر جنگ فیزیکی نداریم، اما همچنان محتاج این فرهنگ هستیم.

امام‌جمعه تبریز، کاروان راهیان نور را بهترین اقدام برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس خواند و گفت: این توفیق را داشته‌ام که از اولین دوره فعالیت این کاروان‌ها، هر سال حضور داشته و اثرات سازنده آن را در میان نسل جوان و خانواده‌ها را شاهد باشم.

وی تاکید کرد: احترام به والدین شهدا وظیفه ماست و نباید تکریم آنها را از یاد ببریم، احترام به این عزیزان، احترام به فرهنگ دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه در سازمان‌ها و ادارات باید با مردم برخورد حسنه صورت بگیرد، گفت: مردم ما همه چیز خود را صرف انقلاب کرده‌اند و اگر در ادارات، کاری از دست‌مان ساخته نیست، دست‌کم باید با مهربانی و خوش‌رویی با مردم رفتار کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم تصریح کرد:  مردم‌ از برخی برخوردها در ادارات، دلگیر هستند، مسوولان باید، افتخار کنند که در خدمت مردم هستند، نه این که با تکبر رفتار کنند.

امام‌جمعه تبریز، از اقدامات شهرداری، شورای اسلامی شهر و شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌های ویژه‌ دهه فجر قدردانی کرد.


نوشته شده در   جمعه 27 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode