ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1396     |     کد : 182487

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی اعزام کاروان شهرستان مرند جهت دیدار با رهبری به مناسبت ۲۹ بهمن

رجب زاده خبر داد:جلسه برنامه ریزی و هماهنگی اعزام کاروان شهرستان مرند جهت دیدار با رهبری به مناسبت ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ در محل فرماندار یاین شهرستان برگزار شد.

رجب زاده خبر داد:جلسه برنامه ریزی و هماهنگی اعزام کاروان شهرستان مرند جهت دیدار با رهبری به مناسبت ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ در محل فرماندار یاین شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی اعزام کاروان شهرستان مرند جهت دیدار با مقام معظم رهبری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار و در این جلسه،معاون فرماندار مرند ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) و همراهی امت در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید که رهبری حضرت امام (ره) نقش بسزایی در پیروزی آن داشت.
وی افزود: با همراهی تعیین کننده مردم تا آخرین لحظات به ثمر نشستن انقلاب، در دوران جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه و… بعد از چندین سال شاهد هستیم که هر روز بر اقتدار این نظام با رهبری مقام معظم رهبری افزوده می‌شود و افقهای بهتری پیش روی مردم و کشور قرار می گیرد.

اصغر پور با اشاره به همراهی و همدلی مردم مسئولین افزود: علت اصلی موفقیت این نظام همراهی و همدلی مردم و مسئولین است و یکی از مهمترین انقلابهای عصر حاضر که نقش مردم در آن تعیین کننده بود انقلاب اسلامی ایرانمی باشد.
وی گفت: مردمی بودن انقلاب باعث استحکام انقلاب شده است لذا باید به همراهی مردم ارزش و احترام گذاشته و در تامین خواسته ها ی به حق و نیاز های مردم حل مشکلاتشان تلاش شود تا امید مردم به نظام اسلامی بیشتر شود و هر کس در جهت کمرنگ امید و اعتماد مردم به دولت و نظام حرکت کند گناهی نابخشودنی مرتکب شده است.
معاون فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به قیام ۲۹ بهمن بیان کرد: از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۵۷ حوادث مختلفی روی داده که قیام ۲۹ بهمن تبریز در بزرگداشت شهدای قم یکی از سرنوشت ساز ترین و تعیین کننده ترین رخدادهای در انقلاب است که در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی گردید و مردم آذربایجان همیشه در ۲۹ بهمن پیوند امت و رهبری را ارج نهاده و گرامی می دارند و به دیدار رهبری می روند.
در این جلسه اقدامات و تهمیدات و هماهنگی های لازم جهت اعزام کاروان شهرستان انجام شد.
دیدار امت شهید پرور استان آذربایجان شرقی و تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هر ساله در ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.


نوشته شده در   سه شنبه 24 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode