ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1396     |     کد : 182443

برگزاری مراسم سوگواری یاس نبی و گرامیداشت دهه مبارک فجر

مراسم سوگواری یاس نبی و گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.

مراسم سوگواری یاس نبی و گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،مراسم سوگواری یاس نبی و گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور حجت‌الاسلام مدرسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد در حسینیه مسجد امیرالمؤمنین(ع) بستان آباد برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام مدرسی با تأکید بر ایثار حضرت فاطمه زهراء در دفاع از ولایت امیرالمؤمنین(ع) گفت: حضرت فاطمه زهراء در دفاع از ولایت امیرالمؤمنین(ع) و نجات اسلام از افتادن در سراشیبی سقوط از هیچ تلاشی فرو گذار نکرد به طوری که حتی جانشان را در این راه فدا کردند واین نشان دهنده اهمیت اصل ولایت در منظومه دین اسلام است.
مدرسی با اشاره بر ضرورت الگوگیری از راه و روش آن حضرت در زمان کنونی افزود: ولایت از مهم ترین اصول اسلام در قوام بخشی جامعه اسلامی و اساسی ترین اصل برای مقابله با انحرافات و کج روی هاست و حضرت فاطمه زهراء برای احیاء همین اصل به پا خواستند و تا لحظه شهادن دست از تلاش برنداشتند بنابراین مهمترین درس و پیام ایشان پاسداری از ولایت در جامعه اسلامی است.
مدرسی با تأکید بر نقش انقلاب اسلامی در احیاء نقش ولایت در جامعه گفت: با انقلاب اسلامی اصل ولایت که برای قرون متمادی تحت حکومت حاکمان جبار به فراموشی سپرده شده بود احیاء شد و هم اکنون ما بعد از۳۹شاهد برکات و ثمرات این انقلاب در عرصه های مختلف هستیم.
وی در ادامه حمایت از ولایت فقیه را ادامه مجاهدت های فاطمه زهراء دانست و افزود: هدف انقلاب اسلامی به تبعیت از تعالیم اسلام راستین،برقراری عدالت و مبارزه با ظلم و استعمار در تمام جهان بود و این همان آرمان بزرگ ائمه هدی و حضرت صدیقه کبری بود لذا تکلیف الهی ما در زمان کنونی حمایت و تلاش در راه اعتلای انقلاب اسلامی است.
گفتنی است در این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت حجت‌الاسلام روستایی به ذکر مصیبت و نوحه سرایی پرداخت.


نوشته شده در   شنبه 21 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode