ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1396     |     کد : 182435

وزیر ورزش و جوانان کشور:

ایران کانون ورزش کشتی در جهان است/میزبانی‌های تبریز در 2018 ادامه خواهد داشت/

مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران در روز پایانی مسابقات جام تختی تبریز گفت: قلب کشتی جهان در ایران می‌تپد و کشتی رشته اول ایران بوده و این رشته در فرهنگ ایرانیان ریشه دارد.

 مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران در روز پایانی مسابقات جام تختی تبریز گفت: قلب کشتی جهان در ایران می‌تپد و کشتی رشته اول ایران بوده و این رشته در فرهنگ ایرانیان ریشه دارد.

وی گفت: ایران در 16 حضور در المپیک تنها در 4 رشته کشتی ، وزنه برداری، دوومیدانی و تکواندو به مدال  رسیدیم و بیشترین مدال کسب شده برای ایران در المپیک در رشته کشتی بوده است.

وزیر ورزش گفت: همین نشان از اهمیت این رشته داده و وزارت ورزش حمایت همه جانبه از این رشته ورزشی را راس امور خود دارد.

وی گفت: استفاده از جوانان و آماده‌سازی تیم در راستای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 توکیو بوده و اهداف مدنظر در مسابقات جام تختی دست یافته و عملکرد قابل قبولی در این مسابقات داشتیم.

میزبانی‌های تبریز در 2018 ادامه می‌یابد

وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: در راستای رویداد 2018 و انتخاب تبریز به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در سال 2018 میزبانی کشتی جام تختی به تبریز واگذار شد که حضور 14 کشور خارجی و 160 کشتی‌گیر نشان از اهمیت این مسابقات داشت.

وی افزود: برای حمایت از تبریز  2018 میزبانی‌های تبریز ادامه یافته و در نظر داریم 6 الی 7 میزبانی دیگر در سطح بین‌المللی به تبریز واگذار شود.

عذرخواهی کمیته برگزاری المپیک زمستانی و شرکت سامسونگ

مسعود سلطانی‌فر در مورد اتفاقات المپیک زمستانی گفت: حرکت برگزار‌کنندگان المپیک زمستانی و شرکت سامسونگ برخلاف مشنور المپیک بوده و بلافاصله بعد از اقدام‌ زشت و نسنجیده کمیته برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی و همچنین شرکت سامسونگ مراتب اعتراض رسمی خود را اعلام کرده و موضع‌گیری کرده و این رفتار با ورزشکاران ایرانی را دور از شان ملت ایران دانستیم.

وی گفت: بلافاصله وزیر امور خارجه، وزرای صنعت و معدن وارتباطات واکنش نشان داده و عنوان کردند اقدامات تنبیهی برای این بی احترامی به ورزشکاران ایرانی در نظر خواهند گرفت.

وزیر ورزش ‌و جوانان کشور افزود: شرکت سامسونگ ابتدا مسئولیت این اقدام را متوجه  مسوولان برگزار کننده المپیک زمستانی دانسته، اما با پیگیری‌هایی صورت گرفته هم کمیته برگزاری المپیک زمستانی و هم شرکت سامسونگ از ایران عذرخواهی کردند و آنچه ما دنبالش بودیم محقق شده و پیگیری‌های دیگر هم صورت خواهد گرفت.‌


نوشته شده در   شنبه 21 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode