ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 بهمن 1396     |     کد : 182288

امام جمعه هشترود مطرح کرد

انتقاد از سکه باران کردن مراسم تودیع و معارفه از بیت‌المال در هشترود/برخی مسوولان بیت المال را جزو اموال شخصی خود می‌دادند

حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: برای به نتیجه رسیدن 22 بهمن پاک‌ترین خون‌ها ریخته و جانفشانی‌های زیادی شد.

 حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: برای به نتیجه رسیدن 22 بهمن پاک‌ترین خون‌ها ریخته و جانفشانی‌های زیادی شد.

خطیب جمعه هشترود با بیان اینکه این انقلاب به ملت ایران و تمام آزادیخواهان اعتبار داد، افزود: امام‌خمینی (ره) برای براندازی ظلم، استبداد و تبعیض قیام کرد و اکنون وظیفه همگان به‌خصوص دولتمردان است که راه امام(ره) را ادامه دهند.

وی در ادامه گفت: انقلاب ما نتیجه زحمات انبیاء و اولیا بود که به دست قدرتمند امام خمینی (ره) و با الطاف الهی و قدرت الهی پیروز شد و اگر در مسیر ولایت و خط امامت حرکت کنیم سعادت دنیوی و اخروی را داشته‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه عده‌ای از مسوولان متاسفانه قبه بیت‌المال را می‌شکنند و بیت‌المال را جزو اموال شخصی خود می‌دادند خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها وقتی می‌بینند بیت‌المال در دست آنهاست هر طوریکه می‌خواهند و به نفع هر کسی و خودشان هزینه می‌کنند.

وی گفت: اگر از مسوولی خواسته شود برای دهه فجر، اعتکاف و راهیان نور که سیره شهدا را به نسل جوان انتقال می‌دهد هزینه کنید دم از نداری و بی‌پولی می‌زنند، اما برای تودیع و معارفه مسوولی گلریزان می‌کنند و سکه باران می‌کنند.

رحیمی تصریک کرد: این طور هزینه‌هایاز  بیت‌المال چپاولی بیش نیست و باعث بدبینی مردم می‌شود و انقلاب را  زیرسوال می‌برد.

وی ادامه داد: برخی نهادها در چنین مراسمی سکه می‌دهند که سوال اینجاست پول این سکه‌ها را ازکجا آورده‌اید؟

خطیب جمعه هشترود گفت: به جد پیگیر مسوولانی هستم که سکه و کارت هدیه باران کردن در مراسم تودیع و معارفه مسوولی که باید پول هدایا را از جیب خودشان بدهند نه بیت‌المال.

وی گفت : متاسفانه اکنون درب اتاق فرمانداری با کنترل از راه دور باز می‌شود که کلید آن در دست دفتردار است و این دور از شأن یک فرد انقلابی است.


نوشته شده در   جمعه 13 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode