ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 11 بهمن 1396     |     کد : 182253

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شهرستان اسکو

جشن بزرگ انقلاب اسلامی با هدف گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ترویج فرهنگ انقلاب با حضور جمعی از اهالی شهرستان اسکو و مدیران شهرستان در سالن وحدت این شهر برگزار شد.

جشن بزرگ انقلاب اسلامی با هدف گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ترویج فرهنگ انقلاب با حضور جمعی از اهالی شهرستان اسکو و مدیران شهرستان در سالن وحدت این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی؛ شهردار اسکو در حاشیه این مراسم امکان برگزاری چنین
برنامه ها و مراسمی را مرهون خون شهدای گرانقدر و امنیت و آرامشی دانست که به‌واسطه انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در جامعه ما حاکم شده است. بابک شریفی با اشاره به حماسه پیروزی انقلاب اسلامی متذکر شد: این حماسه تجلی و تبلور حضور آگاهینه مردم به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است و این حضور چشم طاغوت را کور و انقلاب نور را در کشور جاری کرد. وی افزود: امروز به‌واسطه حضور همیشگی مردم در همه عرصه‌ها و امنیتی که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در کشور اسلامی عزیزمان حاکم است، می‌توانیم با اطمینان و آرامش جشن‌های متنوعی برگزار کنیم. شهردار اسکو با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود، تاکید کرد که به همین مناسبت شهرداری اسکو در کنار سایر ادارات و در راس آن فرمانداری شهرستان تلاش کرد سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور مردم به‌ویژه نسل جدید انقلاب و در کنار هم جشن بگیرد. وی با تأکید به اینکه نشاط اجتماعی از سیاست ها و اهداف اصلی شهرداری و شورای اسلامی اسکو است، تصریح کرد: شهرداری اسکو باهدف ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در آینده نیز در برگزاری چنین برنامه‌هایی پیش قدم خواهد بود. شریفی با بیان اینکه برنامه های مختلفی در شهر به منظور نشاط ‌آفرینی اجرا می‌شود، اضافه کرد: ما نیازمند ارتقا نشاط اجتماعی در شهر هستیم و بر همین اساس در نظر داریم در طول سال برنامه‌های متنوعی در بعدهای فرهنگی،هنری و‌اجتماعی با همکاری و تعامل سایر ادارات و در چارچوپ کمیته تبریز ۲۰۱۸ را اجرا کنیم.


نوشته شده در   چهارشنبه 11 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode